Grand Theft Auto، NBA 2K Drive Take-Two فروش سه ماهه به 1.39 میلیارد دلار، پیشی گرفتن از برآوردهای وال استریت

© تامسون رویترز 2023

این شرکت همچنین گفت که انتظار دارد تا 36 عنوان بازی ویدیویی را تا سال‌های 2025 و 2026 عرضه کند و 8 میلیارد دلار (تقریباً 65975 کرور) در رزرو خالص سال 2025 و بیش از 1 میلیارد دلار (تقریباً 8250 کرور) در جریان نقدی عملیاتی پیش‌بینی کرده است.

استراوس زلنیک، مدیر اجرایی شرکت Take-Two در طول یک تماس با تحلیلگران، گفت که Take-Two ادامه شرایط چالش برانگیز فعلی مصرف کننده را در پیش بینی خود فرض می کند.

مایکل پچر، تحلیلگر Wedbush گفت: “این برای بالا بردن سهام کافی است”.

Take-Two با فروش بالا از فرنچایزهای موفق بازی های ویدیویی خود و خط لوله محکمی از جمله عناوینی مانند جنگ ستارگان شکارچیان، خود را به عنوان یکی از بازیگران مسلط در ایالات متحده تثبیت کرده است.

پیش بینی درآمد تعدیل شده سالانه آن بین 5.45 میلیارد دلار (تقریباً 44965 کرور) و 5.55 میلیارد دلار (تقریباً 45790 کرور) کمتر از برآورد استریت 6.07 میلیارد دلار (تقریباً 50090 کرور) بود.

نتایج آن به دنبال عملکرد خوش‌بینانه‌ای از شرکت الکترونیک آرتز و ندای دیوتی سازنده اکتیویژن بلیزارد است که نشانه‌هایی از بازگشت صنعت بازی‌های ویدیویی از سال 2022 به دلیل تورم بالا طی دهه‌ها را تایید می‌کند.

Take-Two Interactive Software روز چهارشنبه از برآوردهای تحلیلگران برای فروش تعدیل شده سه ماهه بر اساس تقاضای قوی عناوین قدیمی NBA 2K و Grand Theft Auto شکست، و باعث شد سهام این ناشر بازی ویدیویی در معاملات طولانی مدت 8 درصد افزایش یابد.


Google I/O 2023 شاهد بود که غول جستجو به طور مکرر به ما گفت که به هوش مصنوعی اهمیت می دهد، در کنار عرضه اولین تلفن تاشو و تبلت با برند پیکسل. امسال، این شرکت قصد دارد اپلیکیشن ها، خدمات و سیستم عامل اندروید خود را با فناوری هوش مصنوعی سوپرشارژ کند. ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

Zelnick افزود: «به‌علاوه، خطوط زمانی توسعه برخی از عناوین ما طولانی‌تر شد، به‌ویژه زمانی که ما تلاش می‌کنیم استانداردهای خلاقانه برتری صنعت خود را بازتعریف کنیم، که بر تاریخ انتشار ما برای سال تأثیر می‌گذارد».

با این حال، Take-Two هیچ اطلاعیه ای در مورد عنوان مورد انتظار خود Grand Theft Auto VI نداد.

بر اساس داده های Refinitiv، فروش تعدیل شده سه ماهه چهارم آن در مقایسه با برآورد وال استریت 1.34 میلیارد دلار (تقریبا 11055 کرور) با 65 درصد رشد به 1.39 میلیارد دلار (تقریبا 11467 کرور) رسید. اما شرکت برآوردهای سود را به دلیل هزینه‌های مربوط به خرید از دست داد.