مدیران متا در تشریح استراتژی تجاری شرکت در یک رویداد مطبوعاتی گفتند که فرمتهای جدید میتوانند سازندگان Reels را با روشهایی برای کسب درآمد از تبلیغات در کنار ویدیوهایشان جذب کنند.
در این پست آمده است که یکی دیگر از قالبهای جدید Reels دارای تبلیغات چرخ و فلک با قابلیت اسکرول افقی است که میتواند بین دو تا 10 تصویر را در پایین یک حلقه نمایش دهد.
متا پلتفرم روز سهشنبه مجموعهای از قالبهای تبلیغاتی جدید را با هدف ایجاد جریانهای درآمدی جدید برای محصولات ویدئویی کوتاه و پیامهای تجاری که بهعنوان کلید رشد در سال جاری شناسایی کرده است، معرفی کرد.
نادا استیرات، نایب رئیس گروه تجارت جهانی متا در قاره آمریکا، گفت: «هدف ما این است که بتوانیم ابزارها و فرصتهای کسب درآمد را فراهم کنیم، زیرا شما به طور مستمر در حال افزایش دنبالکنندگان سازنده خود در پلتفرمهای ما هستید.
این شرکت با استناد به تحقیقات داخلی شامل 400000 تبلیغکننده که نشان میدهد این رویکرد باعث خرید بیشتر کاربران نسبت به سایر تبلیغات فید میشود، گفت که هوش مصنوعی نیز به انتخاب تبلیغات نشان داده شده در فیدهای اینستاگرام کاربران کمک میکند.
مدیران همچنین تبلیغاتی را تبلیغ کردند که چت مستقیم بین مشاغل و مشتریان احتمالی را باز می کند و می گویند متا اکنون می تواند از هوش مصنوعی برای بهینه سازی اینکه آیا تبلیغات مشتریان جدید را هدف قرار می دهد یا کسانی که احتمال خرید دارند استفاده کند.
در پست وبلاگ آمده است که متا همچنین در حال باز کردن فضاهای جدیدی برای تبلیغات در اینستاگرام است، از جمله برگه “کاوش” که کاربران هنگام جستجو در برنامه مشاهده می کنند.
در یک پست وبلاگی، شرکت مادر فیسبوک و اینستاگرام اعلام کرد که در حال شروع آزمایشهای قالب جدید تبلیغات ویدیویی «پست حلقه» قابل پرش است تا پس از محصول ویدیویی کوتاه شبیه به TikTok، Reels، که به شدت آن را تبلیغ میکند، پخش شود.