IRCTC اکنون به مسافران اجازه می دهد تا از طریق چت بات در واتس اپ غذا سفارش دهند: همه جزئیات

مسافران می توانند از طریق شماره 91 7042062070 به چت ربات واتس اپ به نام «زیوا» متصل شوند و سپس برای سفارش غذا باید شماره PNR خود را وارد کنند. چت بات جزئیات سفر را تأیید می کند و به مسافران اجازه می دهد ایستگاهی را که می خواهند غذا در آنجا تحویل داده شود، انتخاب کنند. گزینه هایی برای پرداخت آنلاین و نقدی وجود دارد.




منبع

طبق گزارش PTI، سرویس جدید در حال حاضر در بیش از 100 ایستگاه راه آهن رده A1، A و B از جمله Vijayawada، Vadodra، Warangal، Upadhyaya، Kanpur، Tundla Junction و Balharshah Junction در دسترس است.

طبق ویدیویی که توسط Haptik در یوتیوب به اشتراک گذاشته شده است، Zoop IRCTC در حال همکاری با Haptik برای ارائه خدمات تحویل غذا بر اساس واتس اپ در قطار است. این پلتفرم‌ها اکنون به مسافران این امکان را می‌دهند که هنگام سفر با قطار، غذای مورد نظر خود را از رستوران‌های شریک از طریق واتس‌اپ رزرو کنند.

ربات چت همچنین به مسافران کمک می کند تا سفارش را در زمان واقعی پیگیری کنند و بازخورد خود را ارسال کنند. پس از رسیدن به ایستگاه انتخابی، غذا در صندلی های مربوطه به مسافران تحویل داده می شود.

خدمات تحویل غذای شرکت پذیرایی و گردشگری راه آهن هند (IRCTC) Zoop با شرکت Reliance، Haptik، برای ارائه خدمات آنلاین تحویل غذا در قطارها، از طریق واتس اپ، شریک شده است. با جدیدترین همکاری، مسافران می‌توانند از طریق ربات چت در برنامه پیام‌رسانی فوری بدون دانلود برنامه اضافی، غذا سفارش دهند و در حین سفر آن را روی صندلی‌های خود تحویل دهند. مسافران برای ثبت سفارش باید شماره PNR خود را وارد کنند و این سرویس ردیابی بلادرنگ را ارائه می دهد.