JioCinema رکورد جدید بیننده 24 میلیون بازدید را در طول مسابقه RCB vs CSK IPL ثبت کرد

JioCinema رکورد خود را در بینندگان شکسته است، به طوری که تعداد بینندگان در بازی Chennai Super Kings vs Royal Challengers Bangalore از 24 میلیون نفر گذشت. این بالاترین بیننده برای هر مسابقه در فصل جاری IPL 2023 بوده است. JioCinema رکورد قبلی 22 میلیونی خود را که در 12 آوریل ثبت شده بود، شکست. تعداد بینندگان در جیو سینما به 24 میلیون نفر رسید. چنای سوپر کینگز در این مسابقه هیجان انگیز با 8 ران پیروز شد.

BCCI حقوق پخش تلویزیونی و دیجیتال تاتا IPL 2023 را به شرکت‌های مختلف اعطا کرد و دیجیتال از مزایای مستقیم آن برخوردار است. JioCinema مسابقات IPL را در این فصل به صورت رایگان برای همه پخش می کند، زیرا پلت فرم استریم در حال حاضر مدل اشتراکی ندارد. این بیشتر به تقویت بینندگان IPL از طریق محبوبیت روزافزون پخش دیجیتال کمک کرده است. علاوه بر این، JioCinema همچنین کیفیت استریم را از این فصل بهبود بخشیده است، استریم IPL 2023 را با وضوح Ultra-HD برای همه مسابقات ارائه می دهد، همچنین چندین زبان برای تفسیر و گرافیک و زوایای مختلف دوربین قابل انتخاب توسط کاربر ارائه می دهد.

انتظار می‌رود این سرویس استریم پس از پایان IPL 2023 شروع به دریافت هزینه اشتراک کند و همچنین فهرست عظیمی از محتوای فیلم و سری وب را اعلام کرده است که در ماه‌های آینده به پلتفرم استریم می‌آید. این پلتفرم همچنین شریک استریم جام جهانی فوتبال 2022 بود، اگرچه تضمین حقوق IPL با توجه به ترجیح هند برای کریکت بر سایر ورزش‌ها، تقویت قابل توجهی برای JioCinema بوده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع با توجه به اینکه مسابقه پایانی فصل 2019، قبل از ورود JioCinema به بخش، بیشترین بیننده را در دیزنی هاتستار با 18.6 میلیون بیننده به دست آورد، به ویژه چشمگیر است. IPL در حال حاضر در مرحله لیگ خود است و از هم اکنون، JioCinema تمام رکوردهای بیننده قبلی مسابقات را شکسته است. با حرکت IPL به سمت فینال، تعداد بینندگان در JioCinema احتمالا بیشتر خواهد شد. این شرکت ادعا می کند که میلیون ها بیننده جدید روزانه از طریق برنامه پخش خود به IPL متصل می شوند.