این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد که شهرهای ردیف 2، 3 و 4 حدود 85 درصد از سفارشات را در روز اول به خود اختصاص دادند.
مد، زیبایی و مراقبت شخصی، خانه و آشپزخانه و لوازم الکترونیکی پرفروشترین دستههای روز اول بودند، در حالی که مصرفکنندگان همه چیز را از ساری گرفته تا ساعتهای آنالوگ، مجموعههای جواهرات، قابها و روکشهای موبایل، هدفونهای بلوتوث، خردکنها و لایه بردارها را به ثبت رساندند. این شرکت گفت که برای تحقق آرزوهای خرید جشن خود اقدام کنند.
«با حدود 85 درصد سفارشها و تقریباً 75 درصد فروشندگان از سطح 2 و فراتر از شهرها، ما متواضع هستیم که تأثیر گستردهای در عمیقترین نقاط کشور ایجاد کردهایم.
Meesho CXO برای کسب و کار Utkrishta Kumar گفت: “ما همچنان به کشف پذیری مشاغل و محصولات فرامحلی، توانمندسازی MSME ها و افزایش دسترسی و مقرون به صرفه بودن برای پایگاه ناهمگون مصرف کنندگان خود ادامه خواهیم داد.”