NACS تسلا جزء مهمی برای همه خودروهای الکتریکی در ایالت واشنگتن خواهد بود

Buell گفت که مقامات ایالتی همچنان در تلاش هستند تا ترکیب مناسبی از شارژرهای NACS را بر اساس الزامات فعلی فدرال تعیین کنند. بر اساس قوانین فدرال، هر سایت تحت حمایت مالیات دهندگان باید حداقل چهار شارژر CCS داشته باشد و Buell گفت که ایالت ممکن است حداقل دو مورد از آنها را ملزم کند تا با NACS یا شاید هر چهار شارژر کار کنند.

طرح واشنگتن ممکن است بر سایر ایالت‌ها و دولت فدرال برای پذیرش NACS تسلا فشار بیاورد.

تونیا بوئل، مدیر برنامه سوخت های جایگزین در وزارت حمل و نقل ایالت واشنگتن، گفت: “من واقعاً از NACS و اینکه چگونه خودروسازان در نهایت به سمت یک استاندارد آماده می شوند، خوشحالم. ما می خواهیم دسترسی به هر چه بیشتر برندها و مدل ها را فراهم کنیم.”

© تامسون رویترز 2023


کنفرانس سالانه توسعه دهندگان اپل در نزدیکی است. از اولین هدست واقعیت ترکیبی این شرکت گرفته تا به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری جدید، همه چیزهایی را که منتظر دیدن آن در WWDC 2023 در Orbital، پادکست Gadgets 360 هستیم، بحث می‌کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

واشنگتن از اقدام تگزاس برای اجباری کردن فناوری تسلا، استاندارد شارژ آمریکای شمالی (NACS) پیروی می‌کند و به امید مدیر عامل شرکت ایلان ماسک برای تبدیل آن به فناوری ملی شارژ می‌افزاید.

Buell گفت که این تصمیم در مورد “اثبات آینده” سرمایه گذاری های دولت است.

یک مقام رسمی روز پنجشنبه به رویترز گفت که ایالت واشنگتن قصد دارد شرکت‌های شارژ خودروهای الکتریکی را ملزم کند تا اگر می‌خواهند بخشی از برنامه ایالتی برای برق‌رسانی بزرگراه‌ها با استفاده از دلار فدرال باشند، دوشاخه تسلا را نیز وارد کنند.

لزوماً برای سایر خودروسازان آزمایش و تأیید نشده است، بنابراین ما می‌خواهیم مطمئن شویم که کار می‌کند، اما در حال برنامه‌ریزی هستیم تا در آینده به NACS در سایت‌های دارای بودجه ایالتی و فدرال نیاز داشته باشیم.»

دولت قصد دارد روند درخواست‌ها را در پاییز آغاز کند.

جنرال موتورز، فورد و ریوان گفته اند که از NACS تسلا استقبال می کنند و از تلاش های دولت بایدن برای تبدیل سیستم شارژ ترکیبی (CCS) به استاندارد شارژ غالب در ایالات متحده اجتناب می کنند.