پلتفرم نوشت: “OpenRarity یک همکاری باز بین OpenSea، icy.tools، Curio، و PROOF است. در OpenSea، سازندگان این انتخاب را دارند که آیا برای نشان دادن رتبهبندی کمیاب OpenRarity برای مجموعه خود انتخاب کنند یا خیر.”
مجموعاً 260 میلیون دلار (تقریباً 2074 کرور) توسط برندهای لوکس سطح بالا از جمله نایک، گوچی، دولچه و گابانا با فروش قطعات NFT خود به فروش رسیده است.
OpenSea اجرای این پروتکل را به 1.8 میلیون دنبال کننده خود در توییتر اعلام کرد.
“امروز ما @OpenRarity را در OpenSea راه اندازی می کنیم! ما با تیمهای فوقالعاده @coolcatsnft @pudgypenguins و @moonbirds شروع میکنیم که مجموعههای خود را در OpenRarity انتخاب کردهاند.» این پلتفرم در توییت خود نوشت.
مالکیت NFT ها دیر شده است و به یک روند تبدیل شده است. NFT ها ثابت کرده اند که یک ابزار تجاری سودآور برای چندین برند بزرگ نیز هستند.
سازندگان NFT کنترل اعمال ویژگی OpenRarity را در قطعات خود خواهند داشت.