OpenSea برای رتبه بندی NFT ها بر اساس نادر بودن آنها با هدف کمک به جمع کنندگان

پلتفرم نوشت: “OpenRarity یک همکاری باز بین OpenSea، icy.tools، Curio، و PROOF است. در OpenSea، سازندگان این انتخاب را دارند که آیا برای نشان دادن رتبه‌بندی کمیاب OpenRarity برای مجموعه خود انتخاب کنند یا خیر.”

مجموعاً 260 میلیون دلار (تقریباً 2074 کرور) توسط برندهای لوکس سطح بالا از جمله نایک، گوچی، دولچه و گابانا با فروش قطعات NFT خود به فروش رسیده است.

OpenSea اجرای این پروتکل را به 1.8 میلیون دنبال کننده خود در توییتر اعلام کرد.

“امروز ما @OpenRarity را در OpenSea راه اندازی می کنیم! ما با تیم‌های فوق‌العاده @coolcatsnft @pudgypenguins و @moonbirds شروع می‌کنیم که مجموعه‌های خود را در OpenRarity انتخاب کرده‌اند.» این پلتفرم در توییت خود نوشت.

مالکیت NFT ها دیر شده است و به یک روند تبدیل شده است. NFT ها ثابت کرده اند که یک ابزار تجاری سودآور برای چندین برند بزرگ نیز هستند.

سازندگان NFT کنترل اعمال ویژگی OpenRarity را در قطعات خود خواهند داشت.



منبع

تاروشا میتال، مدیر ارشد اجرایی و یکی از بنیانگذاران UniFarm در گفتگو با گجتز 360 معتقد است که بازار NFT تا سال 2030 به یک غول 231 میلیارد دلاری (تقریباً 1841300 کرور روپیه) تبدیل خواهد شد و این تجارت بسیار بزرگی است که نمی توان نادیده گرفت. یک برنامه شرط بندی پاداش چند نشانه ای است.

بازار OpenSea NFT ویژگی جدیدی را در سایت خود فعال کرده است که NFT ها را بر اساس نادر بودن آنها رتبه بندی می کند. این ویژگی که OpenRarity نام دارد، مجموعه‌داران را قادر می‌سازد تا کلکسیون‌های دیجیتالی نادری را پیدا کنند که در دریای NFT‌ها غرق شده‌اند. OpenRarity محاسبات نادری قابل تأیید را برای NFT ها با استفاده از یک رویکرد ریاضی برای محاسبات ارائه می دهد. به NFT های نادر اعداد کمتری تعلق می گیرد. OpenSea ادعا می کند که بزرگترین بازار NFT در جهان است که در سال جاری بیش از 13 میلیارد دلار ارزش بازار را لمس کرد.