این شرکت مستقر در سوئد قرار است نتایج سه ماهه دوم خود را در روز سه شنبه گزارش دهد.
افزایش قیمتها در زمانی اتفاق میافتد که خدمات پخش صوتی و تصویری تحت فشار فزاینده سرمایهگذاران برای افزایش سودآوری پس از سالها اولویتبندی رشد کاربران قرار دارند.
اسپاتیفای که در آوریل اعلام کرده بود در سال 2023 قیمت ها را افزایش خواهد داد، سال گذشته نیز قیمت ها را در 46 کشور افزایش داده بود.
این حرکت منجر به افزایش قیمت 1 دلاری (تقریباً 80 روپیه) برای برنامههای اسپاتیفای در ایالات متحده میشود، به طوری که تکنفره پریمیوم اکنون از 10.99 دلار (تقریباً 900 روپیه)، دوتایی از 14.99 دلار (تقریباً 1230 روپیه)، خانواده از 16.99 دلار (تقریباً 9،9 روپیه) و 99/16 دلار (تقریباً 9/9 روپیه) شروع میشود. 490).
Spotify در ماههای اخیر با صدها اخراج و بازسازی واحد پادکست که با میلیاردها دلار سرمایهگذاری ایجاد کرده بود، برای افزایش حاشیهها حرکت کرده است.
سرویسهای رقیب اپل و Amazon.com و Tidal همگی امسال قیمتها را افزایش دادهاند، در حالی که یوتیوب هفته گذشته برای اولین بار از زمان راهاندازی سرویس اشتراک در سال 2018، قیمتهای ماهانه و سالانه خود را در ایالات متحده افزایش داد.
Spotify Technology روز دوشنبه قیمت برنامههای پرمیوم خود را در چندین کشور از جمله ایالات متحده و بریتانیا افزایش داد، زیرا این شرکت پخش موسیقی به دنبال افزایش سودآوری در یک اقتصاد نامطمئن است.
© تامسون رویترز 2023
در هند، Spotify Premium قیمت Premium Mini را فقط 200 روپیه است. 7 در روز، با این حال این فقط یک برنامه یک بار مصرف است که فقط می تواند یک دستگاه تلفن همراه را به طور همزمان وصل کند. طرح های دیگر شامل طرح فردی Premium با قیمت روپیه است. 119 در ماه، Premium Duo با روپیه. 149 در ماه و Premium Family فقط با Rs. 179 ماهانه همه این سه طرح با یک ماه آزمایش رایگان ارائه می شوند.