Starbucks شروع به آزمایش پاداش های Web3 «Odyssey»: همه آنچه باید بدانید

Brady Brewer گفت: «ما از فناوری Web3 برای پاداش دادن و ارتباط با اعضای خود به روش‌های جدید استفاده می‌کنیم، مانند ارائه تمبرهای دیجیتالی کلکسیونی و قابل مالکیت، یک جامعه دیجیتال جدید، و باز کردن دسترسی به مزایای جدید و تجربه‌های غوطه‌ور قهوه – هم از نظر فیزیکی و هم دیجیتالی». معاون اجرایی و مدیر ارشد بازاریابی استارباکس در بیانیه ای رسمی گفت.

“در مدت کوتاهی پس از راه اندازی بتا، اعضا به بازار Starbucks Odyssey که توسط Nifty Gateway طراحی شده است، دسترسی خواهند داشت، جایی که می توانند تمبرهای کلکسیونی دیجیتال Starbucks Odyssey را در بین اعضا بخرند یا بفروشند، با Polygon به عنوان زنجیره بلوکی برای کل تجربه که از راه اندازی بتا شروع می شود.” بیانیه رسمی اشاره کرد.

در ماه سپتامبر، این شرکت با Polygon به عنوان ارائه دهنده بلاک چین خود برای حمایت از طرح های Web3 و NFT خود شریک شد.

در اینجا اوج درون بتای استارباکس اودیسه است. pic.twitter.com/lWKsvF1Y4k

— bunchu.eth (@BunchuBets) 9 دسامبر 2022

برنامه Odyssey به مشتریان استارباکس اجازه می دهد تا بازی های تعاملی و همچنین فعالیت ها و سفرهای کامل را برای کسب امتیاز و باز کردن تمبر انجام دهند.





منبع

رابط بتا Starbucks Odyssey سفرهایی مانند «میراث قهوه» یا «تعطیلات» را نشان می‌دهد که می‌توانند توسط افراد برای تعامل و کسب پاداش انتخاب شوند.

هاوارد شولتز، مدیر عامل استارباکس، برای اولین بار جزئیات برنامه های Web3 این شرکت را در جریان تماس درآمد سه ماهه سوم خود فاش کرد.

امروز روز خاصی برای پذیرش وب 3 بود.

دوستداران قهوه همچنین می توانند تور مجازی در مزرعه قهوه استارباکس Hacienda Alsacia در کاستاریکا داشته باشند و در مطالب بی اهمیت درباره میراث استارباکس شرکت کنند.

همانطور که در گذشته انجام داده اند، @starbucks پیشگام فناوری جدید و وفاداری نسل بعدی است.

استارباکس قرار است با شروع ابتکار موردانتظار «ادیسه» به جوایز وفاداری مشتریان خود طعمی از Web3 بدهد. بلاک چین Polygon پاک و سبز توسط استارباکس برای انتشار «مهر سفر» به عنوان NFT انتخاب شده است که به دارندگان این امکان را می دهد تا بخشی از «سفرهای تعاملی» باشند. در حال حاضر، زنجیره قهوه به گروه کوچکی از افرادی که برای پیوستن به لیست انتظار برای آزمایش این ویژگی ثبت نام کرده بودند، طناب زده است. این شرکت 51 ساله مستقر در سیاتل در تلاش است از فناوری مدرن برای جذب نسل بعدی مشتریان قهوه استفاده کند.