Swiggy می گوید که تجارت تحویل غذا در ماه مارس به سوددهی تبدیل شده است

او در مسیر پیش رو گفت: “ما قویاً معتقدیم که هنوز روزهای اولیه سفر هند برای غذا خوردن و تحویل غذا است و در مورد پتانسیل رشد در دو دهه آینده بسیار خوش فکر هستیم. ما به مسئولیت پذیری و اندازه گیری ادامه خواهیم داد. مداخلاتی برای رشد بیشتر در تحویل غذا.” وی با اشاره به اینکه بخش‌های جغرافیایی و مصرف‌کننده زیادی وجود دارد که از آنها استفاده نمی‌شود، افزود: هدف ما پیشی گرفتن از رشد صنعت با سرمایه‌گذاری مستمر در اهرم‌های مناسب است.

او نوشت: “تمرکز شدید ما بر نوآوری، همراه با اجرای قوی، به نقطه عطف دیگری منجر شده است. از مارس 2023، کسب و کار تحویل غذا سوئیگی به سوددهی تبدیل شده است (پس از در نظر گرفتن تمام هزینه های شرکت، به استثنای هزینه های اختیار سهام کارکنان)،”.

او همه شرکای شرکت را در کمک به دستیابی به این نقطه عطف تحسین کرد و افزود که Swiggy با “بهترین NPS در صنعت (نمرات خالص پروموتر)، نرخ تکرار و حفظ رابطه قوی با مشتریان خود دارد. “ما همچنان به گام برداشتن برای جلب رضایت مشتری، از جمله کشش قوی در بازارهای سطح 2 و 3 ادامه می دهیم. تیم های ما بیش از همیشه با شرکای رستوران هماهنگ هستند تا تجربه خود را با Swiggy بهبود بخشند و برنده های متقابل ایجاد کنند. در نتیجه، NPS رستوران ما مجتی گفت: در هشت فصل گذشته بیش از 100 درصد بهبود یافته است.

ماجتی در یک پست وبلاگی که در سفر هند به غذا خوردن در بیرون از خانه و تحویل غذا صعودی است، گفت: سویگی “در مورد پتانسیل رشد در دو دهه آینده بسیار خوش فکر است” و به رشد بیشتر در تحویل غذا ادامه خواهد داد.

ماجتی گفت، در حالی که سرمایه‌گذاری‌ها در تحویل غذا شروع به بازدهی موفقیت‌آمیز می‌کنند، سویگی “همچنین در مورد مسیر تجارت سریع ما، Instamart” بسیار هیجان‌زده است.

مدیر عامل شرکت خاطرنشان کرد که وقتی Swiggy در سال 2014 شروع به کار کرد، با تحویل غذا اولین حمله و ارائه اصلی خود، تجربه تحویل غذا بر اساس تقاضا جدید و شکسته بود و بسیاری آن را یک مدل تجاری غیرقابل دوام می‌دانستند.

علاوه بر این، Majety گفت: “این یک نقطه عطف برای تحویل غذا در سراسر جهان است، نه فقط برای ما، زیرا Swiggy به یکی از معدود پلت فرم های جهانی تحویل غذا تبدیل شده است که در کمتر از 9 سال از آغاز به کار خود به سودآوری دست یافته است.” او افزود که این شرکت انتظار دارد در سه ماهه آینده به چنین نقاط عطف بیشتری دست یابد.

وی پس از ساخت این دسته از پایه و انجام «سرمایه گذاری نامتناسب در اینستامارت با توجه به جذابیت پیشنهاد مصرف کننده و اهمیت استراتژیک آن برای ما»، گفت: «اوج سرمایه گذاری های ما پشت سر ماست و امروز اینستامارت یکی از بازیگران پیشرو در فضای تجارت سریع در سطح جهان.” علاوه بر این، او گفت: “ما همچنین پیشرفت زیادی در زمینه سودآوری کسب و کار داشته ایم و در مسیری هستیم که در چند هفته آینده به بی طرفی مشارکت برای این تجارت 3 ساله دست پیدا کنیم.” در مورد Dineout، که Swiggy سال گذشته آن را خریداری کرد و به آن امکان داد تا برای هر مناسبت غذایی به مصرف کنندگان پاسخ دهد – چه تحویل یا صرف غذا، او گفت: “امروز، Dineout به طور کامل در Swiggy ادغام شده است و پیشرو در رده غذاخوری با بیش از 21000 شریک رستوران در 34 شهر.” پست وبلاگ Majety دو روز پس از آن منتشر شد که شرکت مدیریت دارایی مستقر در ایالات متحده بارون کپیتال گروپ، ارزش Swiggy را 34 درصد کاهش داد و تا دسامبر 2022 به 7.1 میلیارد دلار (تقریباً 58624 روپیه) رسید.


Google I/O 2023 شاهد بود که غول جستجو به طور مکرر به ما گفت که به هوش مصنوعی اهمیت می دهد، در کنار عرضه اولین تلفن تاشو و تبلت با برند پیکسل. امسال، این شرکت قصد دارد اپلیکیشن ها، خدمات و سیستم عامل اندروید خود را با فناوری هوش مصنوعی سوپرشارژ کند. ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

مدیر عامل شرکت و بنیانگذار Sriharsha Majety روز پنجشنبه گفت: پلت فرم راحتی بر اساس تقاضا، کسب و کار تحویل غذا Swiggy به سودآوری تبدیل شده است، و آن را به یکی از معدود بازیگران جهانی در این بخش تبدیل کرده است که در کمتر از 9 سال از آغاز به کار به چنین موفقیتی دست یافته است.