یادداشت های پچ را اینجا بخوانید: https://t.co/I44BPWGYmG
به طور معمول، فعال کردن VSync باید از هرگونه پارگی صفحه در هنگام حرکت دوربین خلاص شود، اما برخی از آن در رایانه شخصی The Last of Us Part I که توسعه دهنده اکنون در پچ نسخه 1.1.0 به آن پرداخته است، ادامه داشت. به عنوان یک بازسازی کامل از بازی اصلی 2013، Naughty Dog دسته ای از حالت های سرگرم کننده را به نسخه جدید اضافه کرد، از جمله حالت Speedrun، که یک تایمر را برای تقسیم دقیق روی صفحه نمایش شما می اندازد. استودیو اکنون مشکلی را که در آن تایمر پس از تصادف یا هنگام خروج از دسکتاپ به عقب برمیگردد، برطرف کرده است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.
منبع
پچ 1.1 اکنون برای The Last of Us Part I روی رایانه شخصی منتشر شده است که شامل بهبود عملکرد، رفع خرابی های مختلف و موارد دیگر می شود.
مدیریت VRAM یک مشکل بزرگ در این درگاه پلیاستیشن-کامپیوتر بود، زیرا بازی در ابتدا برای اجرا در هر چیزی فراتر از پیشتنظیم پایین به دوزهای هنگفت حافظه نیاز داشت. این بهروزرسانی اکنون یک پیشتنظیم گرافیکی بسیار کم اضافه کرده است که به کسانی که کارتهای گرافیکی پایینرده دارند، میتوانند بازی را انجام دهند، حتی اگر وفاداری بصری ضعیف به نظر برسد.
The Last of Us Part I هم اکنون برای PC و PS5 در دسترس است.
Last of Us Part I اکنون به لطف بهروزرسانی جدیدی که چندین مشکل گرافیکی و عملکرد دستگاه بازی دستی را برطرف میکند، به Steam Deck تأیید شده است. در حالی که بازی مطمئناً قبلاً روی عرشه قابل بازی بود، اما به هیچ وجه به تجربه مطلوب نزدیک نمی شد، که منجر به تصادفات مکرر و برخی اشکالات بصری شد که موهای شخصیت اصلی Ellie Williams را به اسپاگتی تبدیل کرد. این تأیید همراه با بهروزرسانی نسخه 1.1.0 است – یک افزوده خوشآمد، با توجه به اینکه توسعهدهنده Naughty Dog در ابتدا ادعا کرد که این یک اولویت نیست. این ادعا در آن زمان منطقی بود زیرا این استودیو با انتقادات و رفع مشکلات مربوط به پورت رایانه شخصی وحشتناک خود مواجه بود.
ماه گذشته، Naughty Dog فاش کرد که کار روی یک تجربه جدید تک نفره بر اساس این فرنچایز را آغاز کرده است که جزئیات آن به مرور زمان فاش خواهد شد. علاوه بر این، استودیو تیمی را که بر روی بازی چندنفره The Last of Us کار میکرد، کاهش داد تا ابزاری برای ارزیابی مجدد کیفیت و دوام طولانیمدت آن باشد. همانطور که مشخص شد، شرکت سازنده Destiny Bungie را برای ارزیابی بازی احضار کرد، که پس از آن نگرانیهایی را در مورد توانایی پروژه برای درگیر نگه داشتن بازیکنان برای مدت طولانی مطرح کردند. انتظار میرفت که این بازی دارای یک منطقه جدید پسا آخرالزمانی و گروهی از NPCها باشد، که اولین پروژه در این فرنچایز است که نیل دراکمن بهعنوان نویسنده یا کارگردان اصلی در آن حضور نداشت.
بخش باقی مانده از وصله با هدف اصلاح نسخه رایانه شخصی ویندوز، شروع با بهینه سازی برای بهبود عملکرد CPU و GPU است. در بررسی فنی خود از The Last of Us Part I PC، به این اشاره کردم که چگونه بازی به طور کامل هستههای پردازندههای شما را جذب میکند، حتی در حالی که به سادگی در منوی اصلی منتظر میمانید تا سایهبانها به ساختن کامل بپردازند. این فرآیند نیز بسیار وقت گیر بود، یک Naughty Dog ادعا می کند که با آخرین به روز رسانی این روند را کاهش داده است. بسیاری از خرابیهای مربوط به تنظیمات گرافیکی برطرف شدهاند، علاوه بر یکی از مواردی که هنگام تلاش برای ذخیره تصاویر حالت عکس با وضوح 4K رخ داده است. گزارشهای کاربر همچنین به تأخیر هنگام خروج از منوی مکث و تلاش برای عکاسی بلافاصله پس از آن اشاره میکنند – این نیز رفع شده است.
در پست وبلاگ آمده است: «ما در Naughty Dog و شرکای ما در Iron Galaxy گزارشهای بازیکنان را از نزدیک تماشا میکنیم تا از پیشرفتها و وصلههای آتی پشتیبانی کنیم. ما فعالانه در حال بهینهسازی هستیم، روی ثبات بازی کار میکنیم و اصلاحات اضافی را پیادهسازی میکنیم که همگی در بهروزرسانیهای آتی که به طور منظم منتشر میشوند گنجانده میشوند.»