این مرکز همچنین در صورت عدم لینک شدن شماره موبایل خاصی به ساکنین اطلاع می دهد و به ساکنین اطلاع می دهد در صورت تمایل اقدامات لازم را برای به روز رسانی شماره همراه انجام دهند.
“از این رو ساکنان نگران بودند که Aadhaar OTP ممکن است به شماره تلفن همراه دیگری برود. اکنون، با این امکانات، ساکنان می توانند به راحتی این شماره ها را بررسی کنند. این تسهیلات را می توان تحت ویژگی “تأیید ایمیل / شماره تلفن همراه” در وب سایت رسمی یا استفاده کرد. از طریق برنامه mAadhaar. این ویژگی به ساکنان تأیید میکند که شماره ایمیل/موبایل آنها فقط به Aadhaar مربوطه منتقل شده است.» UIDAI در بیانیهای گفت.
این توسعه پس از آن صورت می گیرد که متولی Aadhaar متوجه شد که در برخی موارد، ساکنان از اینکه کدام یک از شماره های تلفن همراه آنها در Aadhaar آنها استفاده شده است، آگاه یا مطمئن نیستند.
(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)