UIDAI به شهروندان اجازه می دهد تا ایمیل، شماره موبایل مرتبط با Aadhaar را از طریق ویژگی جدید در برنامه، وب سایت تأیید کنند.

این مرکز همچنین در صورت عدم لینک شدن شماره موبایل خاصی به ساکنین اطلاع می دهد و به ساکنین اطلاع می دهد در صورت تمایل اقدامات لازم را برای به روز رسانی شماره همراه انجام دهند.

“از این رو ساکنان نگران بودند که Aadhaar OTP ممکن است به شماره تلفن همراه دیگری برود. اکنون، با این امکانات، ساکنان می توانند به راحتی این شماره ها را بررسی کنند. این تسهیلات را می توان تحت ویژگی “تأیید ایمیل / شماره تلفن همراه” در وب سایت رسمی یا استفاده کرد. از طریق برنامه mAadhaar. این ویژگی به ساکنان تأیید می‌کند که شماره ایمیل/موبایل آن‌ها فقط به Aadhaar مربوطه منتقل شده است.» UIDAI در بیانیه‌ای گفت.

این توسعه پس از آن صورت می گیرد که متولی Aadhaar متوجه شد که در برخی موارد، ساکنان از اینکه کدام یک از شماره های تلفن همراه آنها در Aadhaar آنها استفاده شده است، آگاه یا مطمئن نیستند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

“در صورتی که شماره موبایل قبلا تایید شده باشد، ساکنان پیامی مانند “شماره موبایلی که وارد کرده‌اید قبلاً با سوابق ما تایید شده است” را روی صفحه نمایش خود مشاهده می‌کنند. اگر ساکنین شماره موبایل را به خاطر نیاورند در این بیانیه آمده است که در حین ثبت نام، او می تواند سه رقم آخر تلفن همراه را در Verify Aadhaar در پورتال Myaadhaar یا برنامه mAadhaar بررسی کند.

برای پیوند ایمیل و شماره تلفن همراه با Aadhaar، یک ساکن باید به نزدیکترین مرکز Aadhaar مراجعه کند.

سازمان شناسایی منحصر به فرد هند (UIDAI) روز سه شنبه از اضافه شدن یک تسهیلات جدید در وب سایت و برنامه تلفن همراه خود خبر داد تا به ساکنان این امکان را می دهد تا شماره تلفن همراه و شناسه ایمیل خود را با Aadhaar خود تأیید کنند.