در این بیانیه آمده است: “محافظت از پیام های شخصی با رمزگذاری سرتاسر یکی از بهترین راه های دفاعی در برابر کلاهبرداران و کلاهبرداران است و علاوه بر آن واتس اپ به طور مداوم بر روی راه های جدید و نوآورانه برای افزایش ایمنی و حریم خصوصی افراد کار می کند.”
“مرکز امنیتی” به زبان انگلیسی و 10 زبان هندی – هندی، پنجابی، تامیل، تلوگو، مالایالام، کانادا، بنگالی، مراتی، اردو و گجراتی در دسترس خواهد بود.
واتساپ روز پنجشنبه اعلام کرد که این صفحه را برای آگاهی بخشی در مورد اقدامات ایمنی مختلف و ویژگیهای داخلی محصول ایجاد کرده است که کاربران را قادر میسازد تا ایمنی خود را کنترل کنند.
اپلیکیشن پیامرسانی فوری واتساپ یک صفحه جهانی جدید «مرکز امنیتی» راهاندازی کرده است که به عنوان پنجرهای برای کاربران عمل میکند تا در مورد نحوه محافظت از خود در برابر هرزنامهها و هر گونه تماس ناخواسته اطلاعات بیشتری کسب کنند.
این ویژگی جدید کاربران را از لایههای حریم خصوصی که واتساپ ارائه میکند مطلع میکند و نکات مهمی را فهرست میکند تا کاربران کنترل بیشتری بر حسابهای خود داشته باشند، از جمله تأیید دو مرحلهای، کلاهبرداری، و شناسایی حسابهای جعلی و غیره.
این کمپین بر آموزش کاربران در مورد ویژگیهای ایمنی واتساپ و ابزارهایی مانند تأیید دو مرحلهای، مسدود کردن و گزارشگیری و کنترلهای حریم خصوصی متمرکز بود که افراد را به حفاظتهای لازم برای کمک به محافظت از آنها در برابر کلاهبرداریهای آنلاین، کلاهبرداری و تهدیدات به خطر انداختن حساب مجهز میکند.
(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)