YouTube بیش از 17 میلیون ویدیو را در سه ماهه سوم 2022 در هند به دلیل نقض دستورالعمل‌های انجمن حذف کرد

شرکت متعلق به آلفابت اخیراً اعلام کرده است که ویژگی‌های خرید را به سرویس ویدیوی Shorts خود اضافه می‌کند، زیرا به نظر می‌رسد درآمد خود را در برابر کاهش هزینه‌های تبلیغ‌کنندگان محتاط رکود تقویت کند. این ویژگی که با سازندگان واجد شرایط در ایالات متحده آزمایش می شود، به آنها امکان می دهد محصولات فروشگاه های خود را برچسب گذاری کنند. یکی از سخنگویان گوگل گفت: «بینندگان در ایالات متحده، هند، برزیل، کانادا و استرالیا می‌توانند برچسب‌ها را ببینند و با آن‌ها تعامل داشته باشند و ما همچنان به ایجاد برچسب‌گذاری برای سازندگان و مناطق جغرافیایی بیشتری ادامه خواهیم داد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در سطح جهانی، یوتیوب بیش از 56 میلیون ویدیو را به دلیل نقض دستورالعمل‌های انجمن حذف کرد.

در این گزارش آمده است: «از ویدیوهای شناسایی شده توسط ماشین‌ها، 36 درصد قبل از اینکه یک بار مشاهده کنند حذف شدند و 31 درصد بین 1 تا 10 بازدید قبل از حذف دریافت کردند.

در این گزارش آمده است که پلتفرم میزبانی ویدیو بیش از 73.7 کرور نظر را به دلیل نقض دستورالعمل ها از پلتفرم حذف کرده است.

داده‌های یوتیوب نشان می‌دهد که ۹۹ درصد نظرات پس از پرچم‌گذاری توسط سیستم خودکار آن حذف شده‌اند و تنها ۱ درصد پس از پرچم‌گذاری توسط کاربران حذف شده‌اند.

این شرکت متعلق به گوگل روز سه شنبه اعلام کرد که یوتیوب بیش از 17 میلیون ویدیوی آپلود شده از هند را در سه ماهه جولای تا سپتامبر به دلیل نقض دستورالعمل های انجمن شرکت حذف کرده است. یوتیوب در گزارش اجرای دستورالعمل‌های انجمن برای سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ گفت: «بین ژوئیه و سپتامبر ۲۰۲۲، بیش از ۱.۷ میلیون ویدیو در هند به دلیل نقض دستورالعمل‌های انجمن YouTube حذف شد.