YouTube قصد راه اندازی فروشگاه آنلاین برای خدمات پخش ویدئو را دارد: گزارش

با قطع شبکه تلویزیونی کابلی یا ماهواره‌ای توسط مصرف‌کنندگان بیشتر و روی آوردن به سرویس‌های پخش مبتنی بر اشتراک، راه‌اندازی برنامه‌ریزی‌شده به YouTube اجازه می‌دهد تا به شرکت‌هایی مانند Roku و Apple بپیوندد تا بخشی از بازار پخش جریانی شلوغ را به دست آورد.

این گزارش می افزاید که این پلتفرم حداقل 18 ماه است که کار می کند و می تواند از اوایل پاییز امسال در دسترس باشد.

© تامسون رویترز 2022


آلفابت بلافاصله به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ نداد.



منبع

در این گزارش به نقل از افراد نزدیک به بحث های اخیر، آمده است که این شرکت مذاکرات خود را با شرکت های سرگرمی درباره مشارکت در این پلتفرم که در داخل از آن به عنوان “فروشگاه کانال” یاد می کند، تجدید کرده است.

ماه گذشته، یوتیوب با Shopify همکاری کرد تا به بازرگانان اجازه دهد از طریق پلتفرم ویدیویی بفروشند، زیرا این شرکت کانادایی به دنبال استفاده از تعداد فزاینده تولیدکنندگان محتوا است که فروشگاه‌های تجارت الکترونیک خود را راه‌اندازی می‌کنند. این شراکت که بر پایه شراکت موجود با Google است، به بازرگانان اجازه می‌دهد تا فروشگاه‌های آنلاین خود را با YouTube که بیش از دو میلیارد کاربر ماهانه دارد، یکپارچه کنند. Shopify که ابزارهایی را برای بازرگانان برای راه‌اندازی فروشگاه‌های آنلاین خود می‌سازد، در ماه ژوئن ویژگی‌های جدیدی را برای کمک به مشتریان خود برای فروش به سایر مشاغل و در توییتر در تلاشی برای مقابله با کندی خرید آنلاین پس از همه‌گیری راه‌اندازی کرد.

وال استریت ژورنال روز جمعه گزارش داد که یوتیوب آلفابت در حال برنامه ریزی برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین برای خدمات پخش ویدئو است.

اوایل این هفته، نیویورک تایمز گزارش داد که والمارت مذاکراتی با شرکت های رسانه ای در مورد گنجاندن سرگرمی های جریانی در سرویس عضویت خود داشته است.