YouTube Music ویژگی های پادکست را به Spotify غول جریان سازی رقیب می بخشد: جزئیات

این پلتفرم همچنین یک رابط کتابخانه ای بازطراحی شده در دستگاه های اندروید و iOS با دسترسی فوری به لیست های پخش، آهنگ ها، آلبوم ها و موارد دیگر منتشر کرده است.


پس از مواجهه با بادهای مخالف در هند در سال گذشته، شیائومی قرار است در سال 2023 رقابت را به عهده بگیرد. برنامه های این شرکت برای سبد محصولات گسترده و تعهد آن به ساخت در هند در این کشور چیست؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

YouTube Music به دنبال ارائه گوش دادن در پس‌زمینه برای پادکست‌ها است. برای کاربران پولی، این سرویس بدون تبلیغات خواهد بود، در حالی که شنوندگان YouTube Music که پولی ندارند باید تبلیغات را در جریان پخش پادکست خود تحمل کنند.

برای جزئیات جدیدترین راه اندازی ها و اخبار سامسونگ، شیائومی، ریلمی، وان پلاس، اوپو و سایر شرکت ها در کنگره جهانی موبایل در بارسلون، از مرکز MWC 2023 ما دیدن کنید.



منبع

Spotify که در سال 2006 تأسیس شد، در سال 2015 هنگامی که پلتفرم به 60 میلیون کاربر رسید، ویژگی پادکست را اضافه کرد. در همین حال، YouTube Music، که به طور قابل توجهی از Spotify از نظر پایگاه مشترک پولی خود عقب است، شروع به بارگیری پلت فرم خود با ویژگی های جدیدتر کرده است.

برخلاف Spotify که بیش از 200 میلیون کاربر پولی دارد، YouTube Music در حال حاضر برای ارائه نسخه‌های اصلی انحصاری با افراد مشهور پادکست ارتباط برقرار نمی‌کند. با این حال، این می تواند بخشی از نقشه راه آینده آن باشد.

YouTube Music در حال برنامه ریزی برای اضافه کردن یک سرویس ویژه متمرکز بر پادکست برای 80 میلیون مشترک پولی خود است. هدف YouTube Music ارتقای جایگاه خود در رقابت با Spotify، غول پخش موسیقی سوئدی است که دفتر مرکزی آن در سوئد قرار دارد. کای چوک، رئیس پادکست یوتیوب، برنامه‌های مرتبط با پادکست این پلتفرم را طی یک رویداد اخیر فاش کرد. در حال حاضر، Chuk از ارائه جدول زمانی دقیق برای عرضه سرویس های پادکست برنامه ریزی شده YouTube صرف نظر کرده است.

YouTube Music مجموعه‌ای از ابزارهای کتابخانه پیشرفته را اضافه می‌کند تا سازندگان پادکست فناوری‌های صوتی پیشرفته را آزمایش کنند. علاوه بر این، این پلتفرم همچنین نشان‌های پادکست را چسبانده تا نمایش‌های صوتی اول را برای کاربران تشخیص دهد تا محتوا را در یک نگاه شناسایی کنند.

“اگر کسی می خواهد پادکست را تماشا کند، ما یک راه حل داریم. اگر کسی بخواهد فقط به یک پادکست گوش دهد، ما باید تجربه خوبی برای آن داشته باشیم.

تمرکز ما بر روی سازندگان است، بنابراین تا زمانی که آنها آن را موفق و مفید بدانند، برای ما موفقیت است. ما فقط بر روی کاربران و اکوسیستم یوتیوب تمرکز کرده‌ایم و پادکست‌ها را وارد این مجموعه می‌کنیم.

در اوایل سال جاری، یک ویژگی جدید لیست پخش رادیویی را ارائه کرد که به کاربران اجازه می دهد یک لیست رادیویی سفارشی ایجاد کنند. این سرویس به کاربران امکان می دهد هنرمندان، آهنگ ها و فرکانس آنها را انتخاب کنند.