به گفته زوماتو، این برندها تفاوت چندانی در ارائه محصول ندارند. درعوض، آنها با ایجاد یک برداشت نادرست از انتخاب، مشتریان را گیج میکنند/فریب میدهند، در حالی که هیچ یک از آنها در واقع وجود ندارد.
کبیر سوری، رئیس NRAI، گفت: “ما بیشتر با تیم Zomato کار خواهیم کرد تا مطمئن شویم که آیا این آشپزخانه ها با هنجارهای قابل قبول صنعت مطابقت دارند یا خیر و راه حل هایی برای آن پیشنهاد می کنیم. ایده ایجاد و پرورش یک اکوسیستم سالم است.”
Zomato گفت: «در ادامه، ما به صورت دستی هر مکان فیزیکی که بیش از 10 برند را از یک مکان واحد اجرا می کند، بررسی می کنیم.
Zomato، برنامه تحویل غذا و ناهار خوری، روز جمعه گفت که بازرسی فیزیکی آشپزخانه های ابری را که بیش از 10 برند را خارج از یک مکان واحد اجرا می کنند، انجام خواهد داد تا از سوء رفتار اپراتورها جلوگیری کند.
“پس از مشورت با Zomato، ما احساس کردیم که این یک راه حل موقت قابل قبول است که در آن تیم Zomato یک بازرسی فیزیکی اولیه از چنین مکان هایی را انجام می دهد.
در این پست وبلاگ آمده است: “بیشتر برندهایی که توسط این اپراتورها اداره می شوند نیز نقدها و رتبه بندی های وحشتناکی در پلتفرم ما دارند. چنین اپراتورهایی شهرت صنعت رستوران را به طور کلی خدشه دار می کنند و به همه ما آسیب می رسانند.”
Zomato در وبلاگی گفت: «در حالی که علم دقیقی برای تعداد مناسب برندها وجود ندارد، ما معتقدیم که حتی سازمانیافتهترین فروشگاهها در این صنعت مزایای عملیاتی و اعتماد مشتری را در راه اندازی برندهای بیش از حد از یک آشپزخانه نمیبینند.» پست.
تصمیم Zomato پس از انتشار یک توییتر اتخاذ شد نخ چند هفته پیش در چندین برند که توسط یک آشپزخانه اداره می شوند.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.
در توضیح اینکه چرا این منجر به تجربه بد مشتری می شود، این پست وبلاگ گفت که این اپراتورها اغلب برندهای متعددی را با تفاوت بسیار کمی در محصول واقعی (ظروف یا خود تجربه غذایی) ارائه شده به مشتریان ایجاد می کنند.
جمعآوری مواد غذایی گفت: علاوه بر این، مدیریت چندین برند و غذا از نظر عملیاتی پیچیده است و مگر اینکه با SOP و نظارت صحیح انجام شود، این امر منجر به تناقضهای زیاد در کیفیت و بهداشت غذا میشود.
با این حال، استدلال شد که برخی از اپراتورهای پرواز به شب، که کمتر از 0.2 درصد آشپزخانههای ثبتشده را تشکیل میدهند، با ایجاد برندهای بیشمار از یک آشپزخانه، از این انعطافپذیری قانونی سوء استفاده میکنند.
شرکای رستورانی را پیشنهاد می کند که به لیست سفید راه پیدا نمی کنند و معتقدند که مارک های بسیار متمایز (بیش از 10) را از همان محل ارائه می دهند تا با شرکت ارتباط برقرار کنند.
گردآورنده مواد غذایی خاطرنشان کرد که در گذشته اخیر، نهاد قانونی سازمان ایمنی و استانداردهای غذایی هند (FSSAI) نیز اعلام کرده است که نهادهای آشپزخانه ابری آزادند تا چندین برند را با یک مجوز FSSAI به کار گیرند.
تجمیع کننده گفت شرکای رستورانی را که تجربه عالی به جز اپراتورهای ذکر شده در بالا ارائه می دهند را از این بررسی دستی در لیست سفید قرار می دهد تا در حین گسترش دامنه کسب و کار خود با تاخیر مواجه نشوند.
“تیم های ما پیشنهادات پیشنهادی شما را بررسی خواهند کرد، فضای آشپزخانه (آیا به اندازه کافی بزرگ است که چندین غذا را میزبانی کند و عدالت را رعایت کند)، تجربه مشتری تاریخی در Zomato برای لیست های موجود شما از جمله موارد دیگر. ما همچنین بنا به درخواست آنها با FSSAI همکاری خواهیم کرد تا این وبلاگ به مقامات ما کمک می کند.”
Zomato گفت در چند هفته گذشته، با انجمن رستوران ملی هند (NRAI) و سایر شرکای رستوران برای تدوین رویکرد مناسب برای محدود کردن این شیوهها تعامل داشته است.