Zoom مشکلات اتصال را پس از گزارش مشکل بیش از 40000 کاربر حل می کند

زوم، یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های تماس ویدیویی، بعد از اینکه هزاران کاربر از مشکلات این پلتفرم در Downdetector.com خبر دادند، عصر پنجشنبه بیانیه‌ای صادر کرد. پس از بیش از 40000 شکایت در مورد مشکلات حین کار بر روی پلت فرم ویدئو کنفرانس، زوم به کاربران خود اطمینان داد که فعالانه برای حل این مشکل تلاش می کند. در عرض یک ساعت، این پلتفرم اعلامیه دیگری را منتشر کرد تا اعلام کند که این مشکل برطرف شده است و ممکن است کاربران دیگر با مشکل مواجه نشوند. این مسائل از سراسر جهان از جمله هند گزارش شده است.

ظرف یک ساعت دیگر، این شرکت با یک توییت دیگر وضعیت را به‌روزرسانی کرد و به کاربران اطلاع داد که این مشکل برطرف شده است و اکنون برنامه باید به درستی برای همه کار کند.

در حالی که اکثر شکایات مربوط به مشکلاتی بود که هنگام اتصال به کنفرانس ها یا جلسات با آن مواجه بودند، کاربران همچنین با مشکلاتی در اتصال سرور و هنگام ورود به سیستم مواجه شدند.

بلافاصله پس از آن، زوم بیانیه ای در توییتر منتشر کرد و به کاربران اطمینان داد که از این مشکل آگاه است و فعالانه برای رفع آن تلاش کرده است. پلتفرم ویدئو کنفرانس همچنین اعلام کرد که تیم مهندسی آن مشغول بررسی موضوع هستند.

وب سایت Zoom همچنین ویژگی هایی را برای عملیاتی بودن نشان می دهد.






منبع

بر اساس اطلاعات دریافتی در Downdetector، عصر پنجشنبه، حدود 40377 کاربر گزارش دادند که با مشکلاتی در Zoom مواجه شده اند. در هند، این مسائل بین ساعت 8 بعد از ظهر تا 9:30 شب IST با آن مواجه بود.