دو نفر مطلع روز جمعه گفتند که غول خردهفروشی آنلاین آمازون ممکن است بتواند دو تحقیق ضد انحصار اتحادیه اروپا را پس از اصلاح امتیازات برای رفع نگرانیها در مورد استفاده از دادههای فروشندگان تا پایان سال پایان دهد.
امتیاز دیگر این شرکت، رفتار برابر با فروشندگان هنگام رتبه بندی پیشنهادات آنها برای “جعبه خرید” در وب سایت خود است که بخش عمده ای از فروش آن را ایجاد می کند.
این شرکت پیشنهاد داده است که در صورتی که از نظر قیمت و تحویل با محصول در جعبه اول تفاوت قابل توجهی داشته باشد، یک جعبه خرید دوم برای محصول رقیب راه اندازی کند.
کمیسیون اروپا سپس به دنبال بازخورد از رقبا و مشتریان خود بود و متعاقباً گفت که شرکت باید امتیاز خود را بهبود بخشد.
آمازون در پاسخ به درخواست برای اظهار نظر مجدداً تاکید کرد که به طور سازنده با کمیسیون برای رسیدگی به نگرانی های آنها تعامل داشته است.
یکی از افراد گفت آمازون دامنه داده هایی را که نمی تواند استفاده کند افزایش داده است.
© تامسون رویترز 2022