طبق گزارش Mashable، ماسک از زمان تصاحب این پلتفرم، چندین بار به ایده افزایش محدودیت کاراکترها علاقه نشان داده است.
توییتر، که از آن به عنوان “سرویس میکروبلاگینگ” یاد می شود، در ابتدا محدودیت 140 کاراکتری برای توییت ها داشت که در سال 2017 به 280 کاراکتر افزایش یافت. در آن زمان، وبلاگ این شرکت اعلام کرد که “بسیاری از افراد محدودیت کامل 280 کاراکتر را توییت کردند، زیرا جدید و بدیع بود، اما به زودی پس از عادی شدن رفتار… ما دیدیم که وقتی مردم نیاز به استفاده از بیش از 140 کاراکتر داشتند، راحتتر و بیشتر توییت میکردند.”
پیش از آن، کاربر دیگری پیشنهاد کرده بود که «از محدودیتهای کاراکتر خلاص شوید» که ماسک پاسخ داد: «مطمئنا».
روز دوشنبه، ماسک به یکی از کاربران توییتر پاسخ داد که از او خواسته بود محدودیت 280 کاراکتری در توییتها را به 1000 کاراکتر افزایش دهد. ماسک پاسخ داد و گفت: در لیست انجام کار قرار دارد.
ماسک اخیراً با استفاده از سیستم تأیید چند رنگ خود، تغییر عمده دیگری را برای این پلتفرم اعلام کرده است. یک سیستم علامت تأیید تأیید سه رنگ جدید جایگزین سرویس قبلی «تویتر آبی» میشود که به دلیل افزایش تعداد حسابهای جعل هویت مارکها و شخصیتهای معروف در حین حمل چک «تأیید شده» باید ظرف چند روز پس از انتشار آن حذف میشد. به گفته ماسک، سرویس تأیید جدید توییتر آبی به طور آزمایشی در 2 دسامبر مجددا راه اندازی خواهد شد.
این پلتفرم یکی از معدود سرویس هایی است که پست های کاربران را به چند صد کاراکتر محدود می کند. فیسبوک رقیب به کاربران اجازه می دهد تا پست هایی با هزاران کاراکتر آپلود کنند.
در 27 نوامبر، یکی از کاربران توییتر به ماسک پیشنهاد کرد که محدودیت کلمات این پلتفرم را از 280 به 420 افزایش دهد. ماسک در پاسخ نوشت: “ایده خوبی است”.
بر اساس توییت مالک جدید الون ماسک، توییتر می تواند محدودیت کاراکتر خود را از 280 افزایش دهد. ثروتمندترین مرد جهان و مدیر عامل جدید توییتر به یکی از کاربران در پلتفرم میکروبلاگینگ که درخواست محدودیت کاراکتر بالاتر را داده بود، پاسخ دادند و اعلام کردند که این بخشی از برنامه این شرکت است. طبق مجموعه ای از اسلایدهایی که اخیراً ماسک در توییتر به اشتراک گذاشته است، توییتر همچنین در حال کار بر روی افزودن پیام های مستقیم رمزگذاری شده (DM) و خدمات پرداخت است. با این حال، در حال حاضر مشخص نیست که آیا افزایش محدودیت کاراکتر با ویژگی توئیت طولانی که توسط مدیر عامل شرکت به اشتراک گذاشته شده است، یکسان خواهد بود یا خیر.