اینستاگرام و کاربران مسنجر اکنون می توانند از متا آواتارها در تماس های ویدیویی استفاده کنند: چگونه کار می کند

علاوه بر این، متا همچنین در حال آزمایش یک ویژگی جدید در فیس بوک و واتساپ است که در آن کاربران می توانند سلفی زنده بگیرند و آواتار خود را ایجاد کنند. گفته می شود که شباهت زیادی به ظاهر واقعی دارد. این شرکت همچنین ظاهر آواتارها را در تمام پلتفرم‌های خود از جمله VR Facebook، Instagram، Messenger و WhatsApp استاندارد می‌کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع متا در جدیدترین پست وبلاگ خود امکان استفاده از آواتارهای دیجیتال خود را در چت ویدیویی اینستاگرام یا مسنجر برای کاربران اعلام کرده است. کاربران اکنون می توانند آواتارهای خود را ایجاد کرده و به جای خاموش کردن دوربین خود، از آن در حین چت ویدیویی استفاده کنند. به گفته متا، این مکالمه را بیشتر از همیشه سرگرم کننده، مفید و اجتماعی می کند. در ویدئوی نمایشی که در پست وبلاگ به اشتراک گذاشته شده است، آواتارها در تماس‌های ویدیویی شبیه به آواتارهای Memoji اپل هستند. آنها حتی به دنبال حالات صورت و حرکات دهان دیده می شوند.

علاوه بر این، غول فناوری استیکرهای متحرک و استیکرهای اجتماعی را نیز معرفی کرده است که می‌توان آن‌ها را در استوری‌های اینستاگرام و فیسبوک، حلقه‌ها، و مسنجر و موضوعات به اشتراک گذاشت. کاربران اکنون می توانند به جای به اشتراک گذاری یک تصویر ثابت، ایموجی های متحرک از جمله شست بالا، کف زدن، یا کف دست و موارد دیگر ارسال کنند.

اخیراً اینستاگرام قابلیت دانلود Reels به اشتراک گذاشته شده توسط حساب های عمومی را معرفی کرده است، اما فقط در ایالات متحده. آدام موسری، رئیس پلتفرم شبکه های اجتماعی این ویژگی را در کانال پخش اینستاگرام خود اعلام کرد. در هند، کاربران می توانند به طور مستقیم حلقه ها را در استوری های خود یا از طریق چت به اشتراک بگذارند یا حلقه های مورد علاقه خود را در برگه های ذخیره شده Reels ذخیره کنند.

متا از ویژگی جدید آواتار بلادرنگ برای تماس های ویدیویی در اینستاگرام و مسنجر خبر داده است. این شرکت این ویژگی را از طریق پست وبلاگ خود اعلام کرده است و به اشتراک می گذارد که کاربران اکنون می توانند از آواتارهای خود در هنگام تماس ویدیویی در اینستاگرام و مسنجر استفاده کنند. متا آواتارها در تماس‌های ویدیویی این برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی تا حدودی شبیه به آواتارهای Memoji اپل هستند. این آواتارها حالت چهره و حرکات دهان کاربران را نیز دنبال خواهند کرد. این ویژگی برای دستگاه‌های اندروید و iOS در حال اجراست. علاوه بر این، متا همچنین استیکرهای آواتار متحرک را معرفی کرد.