رندرهای لو رفته وان پلاس 12 حاکی از تغییرات جزئی در طراحی دوربین پریسکوپ است

در جلو، رندرهای OnePlus 12 حاکی از بریدگی سوراخ‌دار در مرکز بالای نمایشگر است. این با OnePlus 11 متفاوت است که بریدگی در گوشه سمت چپ بالای صفحه داشت. حاشیه های اطراف صفحه نمایش نیز نسبت به مدل قبلی باریک تر به نظر می رسد. لغزنده هشدار و دکمه پاور به نظر می رسد در ستون فقرات سمت راست قرار دارند، در حالی که دکمه های تنظیم صدا در سمت چپ دیده می شوند، تقریباً مشابه مدل خروجی.

انتظار می رود وان پلاس 12 در اواخر سال جاری عرضه شود، اما شایعات در مورد این تلفن در حال حاضر در وب شروع شده است. اخیراً فاش شده حاکی از آن است که این گوشی هوشمند به SoC معرفی نشده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 مجهز شده و نمایشگری با وضوح 2K ارائه می دهد. در حال حاضر، یک منبع اطلاعات رندرهای CAD OnePlus 12 را فاش کرده است. رندرها طراحی گوشی آینده را به نمایش می گذارند و همچنین برخی از ویژگی های کلیدی را پیشنهاد می کنند. انتظار می رود وان پلاس این گوشی را در ماه دسامبر عرضه کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

اکنون، به نظر می رسد که مهم ترین ارتقا در OnePlus 12، حداقل در قسمت بیرونی، در تنظیمات دوربین انجام شده است. در حال حاضر چیزی که به نظر می رسد یک دوربین پریسکوپ در کنار دو سنسور دیگر وجود دارد. این جدید است، زیرا OnePlus 11 فقط یک دوربین تله فوتو سنتی ارائه می دهد. به نظر می رسد نام تجاری Hasselblad وجود دارد، که نشان می دهد ما باید همچنان شاهد برخی از پیشرفت های نرم افزاری در برنامه دوربین باشیم.

رندرهای فاش شده توسط SmartPrix با همکاری Steve Hemmerstoffer (OnLeaks) ارائه شده و طراحی و ویژگی های OnePlus 12 را نشان می دهد. گفته می شود رندرها بر اساس تصاویر واقعی یک واحد آزمایشی هستند. طبق رندرها، جانشین بعدی OnePlus 11 بیشتر از نظر طراحی شبیه به گوشی فعلی است. این دوربین با صفحه پشتی روکش ماسه سنگی و جزیره دوربین بسیار مشابهی دیده می شود.

رندرهای OnePlus 12 لو رفت
اعتبار عکس: @OnLeaks X Smartprix

انتظار می رود وان پلاس 12 در دسامبر امسال با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 عرضه شود. گفته می شود که این گوشی دارای صفحه نمایش OLED با وضوح 2K با لبه های خمیده است که در رندرها نیز قابل مشاهده است. این گوشی همچنین از شارژ سریع سیمی 150 واتی با شارژ بی‌سیم 50 واتی بهره می‌برد.

رندرهای لو رفته از وان پلاس 12 رندرهای لو رفته از گوشی هوشمند وان پلاس 12