Lenovo در جایگاه دوم در کل منطقه قرار گرفت که عمدتاً ناشی از تجارت تجاری و بازار خرده فروشی آن بود.
تب A8 سامسونگ (Wi-Fi و 4G) و Tab A7 Lite (Wi-Fi و 4G) به ترتیب 25 و 18 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص دادند.
بررسی گزارش بازار تبلت رایانههای شخصی CMR برای سه ماهه سوم سال 2022، گفت: «بازار تبلتهای هند در فصل سهماهه 22 درصد رشد کرد و محمولههای تبلتهای با قابلیت 5G در آستانه فصل جشن افزایش یافت.
در این گزارش آمده است: محموله های سامسونگ در سه ماهه سوم سال 2022 رشد 83 درصدی QoQ را ثبت کرده است.
Apple iPad 9 (Wi-Fi) و Apple iPad Air 2022 (Wi-Fi) به ترتیب 57 و 15 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص دادند و پس از آن Apple iPad Pro 2021 (Wi-Fi) 8 درصد و Apple iPad Air 2022 (Wi- فی) 6 درصد در بازار تبلت.
CyberMedia Research روز دوشنبه گفت که بازار رایانه های شخصی تبلت در هند در ماه های ژوئیه تا سپتامبر 22 درصد رشد سه ماهه داشته است و تقاضا برای دستگاه های دارای قابلیت 5G افزایش یافته است.
ارسال تبلت های با نمایشگر 8 اینچی 43 درصد از کل محموله های بازار هند را تشکیل می دهد.
در این گزارش آمده است: محمولههای اپل آیپد در سه ماهه سوم سال 2022 رشد 26 درصدی QoQ را ثبت کرده است.
CMR پیشبینی میکند که محمولههای رایانههای لوحی در سال 2022 رشد 10 تا 15 درصدی را به ثبت برساند.
CMR، تحلیلگر: “محمولههای تبلتهای 5G در سهماهه سوم 2022 به افزایش قدرت خود ادامه دادند. این امر ناشی از حراجهای اخیر 5G و آغاز عصر 5G است. رشد تبلتهای 5G با روندهای مشاهده شده در بازار گوشیهای هوشمند 5G مطابقت دارد.” منکا کوماری گفت -گروه اطلاعات صنعت.
سامسونگ با 28 درصد سهم بازار، پس از آن لنوو و اپل به ترتیب با 26 و 19 درصد سهم در این سه ماهه پیشتاز بازار بودند.