بیت کوین، اتریوم، اکثر آلت کوین ها با زیان های کوچک باز می شوند، بدون تغییر عمده در قیمت ها

در میان این نوسانات که تا حد زیادی بر بخش کریپتو تأثیر می گذارد، اخیراً یک مطالعه JP Morgan گفته است که سرمایه گذاران نهادی از آزمایش دارایی های رمزنگاری هراس دارند.

جی پی مورگان 835 معامله گر را از 60 مکان بین المللی بین 3 تا 23 ژانویه سال جاری بررسی کرد. این مطالعه نشان داد که 72 درصد از معامله گران الکترونیکی سازمانی اکنون در مورد آزمایش ارزهای دیجیتال در سال 2023 تردید دارند.

بانک وال استریت پیش‌بینی می‌کند در روزهای آینده، ارزهای دیجیتال با امور مالی سنتی ادغام خواهند شد. این اتفاق زمانی رخ می دهد که کشورهای بیشتری قوانینی را برای اداره بخش دارایی های دیجیتال منتشر کنند.


سری گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 23 سامسونگ در اوایل این هفته عرضه شد و گوشی‌های رده بالای این شرکت کره‌ای در هر سه مدل شاهد چند ارتقاء بودند. در مورد افزایش قیمت ها چطور؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

اتر بیت کوین را دنبال کرد تا زیان را ثبت کند. دومین ارز دیجیتال گران قیمت روز دوشنبه با 1.77 درصد کاهش ارزش خود روبرو شد. قیمت اتریوم در زمان نگارش این مقاله، 1626 دلار (تقریبا 1.34 میلیون روپیه) بود که ردیاب قیمت کریپتو توسط Gadgets 360 را نشان داد.

کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر گونه توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از هر گونه سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

استیبل کوین‌های متصل به دلار آمریکا مانند تتر، بایننس USD، USD Coin و Ripple شاهد ضرر بودند.

Augur، Dia، و Circuits of Value نیز افزایش یافتند.

اینها عبارتند از Leo، Bitcoin SV، Iota و NEM.

این کاهش قیمت ها بازتاب کاهش سهام ایالات متحده به دلیل افزایش غیرمنتظره تعداد رشد مشاغل در روز جمعه است. ادول پاتل، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران پلتفرم سرمایه گذاری ارز دیجیتال Mudrex به گجتز 360 گفت: این منجر به نگرانی در مورد افزایش بالقوه نرخ بهره برای تنظیم اقتصاد و مدیریت تورم شده است.

در همین حال، تنها تعداد کمی از ارزهای دیجیتال با سود افتتاح شدند.

ارزش کل بازار کریپتو در 24 ساعت گذشته 1.17 درصد کاهش یافت. همانند CoinMarketCap، ارزش بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر 1.06 تریلیون دلار (تقریباً 8777613 کرور) است.

اکثر ارزهای دیجیتال در روز دوشنبه، 6 فوریه با زیان اندک افتتاح شدند. بیت کوین 1.79 درصد زیان را ثبت کرد و به قیمت 22860 دلار (تقریباً 18.8 میلیون روپیه) باز شد. صرافی های بین المللی مانند بایننس و کوین بیس نیز کاهش هایی را در مقیاس مشابه منعکس کردند. این ارز دیجیتال در آخر هفته شاهد کاهش قابل توجهی از ارزش خود بود. بین 3 فوریه تا امروز، BTC 687 دلار (تقریباً 56147 روپیه) کاهش یافت، اما توانست ارزش اخیر خود را حفظ کند.

دیگر آلتکوین‌های محبوبی که از پله‌های قیمت سقوط کردند نیز عبارتند از Cardano، Polygon، Solana، Polkadot و Litecoin در کنار Avalanche، Tron، Uniswap و Cosmos.