گرمی 2023: ریکی کج برنده سومین جایزه گرمی شد و افتخار را به هند تقدیم کرد

این نوازنده متولد ایالات متحده این جایزه را با استوارت کوپلند، نوازنده درامر گروه موسیقی راک بریتانیایی نمادین پلیس، که در این آلبوم با کج همکاری کرد، به اشتراک گذاشت.

دیگر نامزدهای این بخش عبارتند از: کریستینا آگیلرا (آگیلرا، The Chainsmokers (Memories… Do Not Open)، جین ایرا بلوم (Picturing The Invisible: Focus 1) و Nidarosdomens Jentekor & Trondeheimsolistene (Tuvahyun – Beatitudes for a Wounded World).

به عنوان بخشی از کار خود با پلیس، کوپلند برنده پنج جایزه گرمی شده است. با همکاری کژ، این دومین جایزه اوست.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

کج اولین گرمی خود را در بخش بهترین آلبوم عصر جدید برای «بادهای سامسارا» در سال 2015 به خانه برد.

«برنده بهترین آلبوم صوتی همهجانبه – اریک شیلینگ، «دیواین تایدز»، مهندس میکس فراگیر، تبریک می گویم. @copelandmusic، @rickykej و هربرت والتل، تهیه‌کنندگان همه‌جانبه (استوارت کوپلند و ریکی کج) #GRAMMYs» آکادمی ضبط، سازمان پشت جوایز گرمی، یکشنبه شب در صفحه رسمی توییتر خود اعلام کرد.

“جزر و مد الهی” یک آلبوم 9 آهنگی است که هدف آن ارائه این پیام است که “هر زندگی فردی نقش مهمی در حفظ تعادل ایفا می کند که به طور یکسان در خدمت همه است.”

در شصت و پنجمین دوره جوایز سالانه گرمی، این دو نفر جایزه گرامافون را در بخش بهترین آلبوم صوتی فراگیر به دست آوردند. آنها قبلا جایزه گرمی را در رده بهترین آلبوم عصر جدید برای همان آلبوم سال گذشته دریافت کردند.

“تازه سومین جایزه گرمی خود را بردم. بسیار سپاسگزارم، لال هستم! من این جایزه را به هند تقدیم می کنم. @copelandmusic. هربرت والتل اریک شیلینگ Vanil Veigas Lonnie Park، این آهنگساز مجموعه ای از تصاویر را شرح داده است. صفحه توییتر.

کج گفت که از این قدردانی “قدردان” است.

آهنگساز موسیقی ریکی کج، ساکن بنگالور، سومین جایزه گرمی خود را برای آلبوم “دیوانه جزر و مد” دریافت کرد و این افتخار را به کشور خود، هند، تقدیم کرد.