توییتر برای اندروید پشتیبانی از اشتراک‌گذاری توییت‌ها در استوری‌های اینستاگرام، اسنپ‌چت: همه جزئیات را اضافه می‌کند

شایان ذکر است که قابلیت اشتراک‌گذاری توییت‌ها در اینستاگرام در اندروید بیش از یک سال است که در توییتر برای iOS معرفی شد. کاربران از ژوئن 2021 می توانند توییت هایی را از جدول زمانی خود در استوری اینستاگرام خود ارسال کنند.






منبع اشتراک‌گذاری توییت به‌طور مستقیم در اسنپ‌چت و استوری‌های اینستاگرام اکنون در اندروید در دسترس است (از قبل در iOS!)

ما از توییت لذت بردیم. حالا همه هم باید از آن لذت ببرند.

همانطور که توییتر به کاربران اجازه نمی دهد توییت های ارسال شده توسط یک حساب محافظت شده را بازتوییت کنند، این ویژگی به کاربران اجازه نمی دهد توییت های محافظت شده را در استوری اینستاگرام یا اسنپ چت به اشتراک بگذارند، احتمالاً به منظور محافظت از حریم خصوصی کاربران در سرویس میکروبلاگینگ.

و اشتراک گذاری لینکدین را در اندروید و iOS اضافه کردیم. روی نماد اشتراک‌گذاری در توییت ضربه بزنید تا آن را امتحان کنید.

— پشتیبانی توییتر (@TwitterSupport) 8 سپتامبر 2022

با این حال، درست مانند iOS، نه شخصی که توییت را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک می گذارد و نه افرادی که آن را مشاهده می کنند، نمی توانند روی آن ضربه بزنند یا به هیچ وجه با آن تعامل داشته باشند. این بدان معناست که کاربران نمی‌توانند پاسخ‌های توییت را مشاهده کنند، مگر اینکه شخصی که توییت را به اشتراک گذاشته، پیوندی را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته باشد.

پس از اشتراک‌گذاری توییت در اینستاگرام، کاربران می‌توانند توییت را جابه‌جا کنند، آن را بچرخانند یا اندازه آن را تغییر دهند تا دید محتوای خاصی را بهبود بخشند. سپس می توانند آن را به عنوان یک داستان به اشتراک بگذارند، یا آن را برای کاربران فردی یا گروهی ارسال کنند.

روز پنجشنبه، توییتر اعلام کرد که کاربران اندروید از این پس می توانند توییت ها را مستقیماً در اینستاگرام و اسنپ چت به اشتراک بگذارند. کاربرانی که به آخرین نسخه به‌روزرسانی شده‌اند، می‌توانند روی دکمه اشتراک‌گذاری کلیک کرده، سپس روی نماد اینستاگرام ضربه بزنند تا یک توییت را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک بگذارند.