بلاک چین HIVE پس از رویداد “ادغام” اتریوم، سایر کوین های قابل استخراج GPU را استخراج می کند

این شرکت اکنون به دنبال این است که آنها را در جای دیگری کار کند و از نظر تئوری می تواند اتریوم کلاسیک، لایت کوین، مونرو، دوج کوین و دیگران را استخراج کند.

این شرکت گفت که تاسیسات ماینینگ Boden آن یکی از بزرگترین معادن اتریوم تک سایتی در جهان است. با توان ثابت تقریباً 0.03 دلار (تقریباً 2.40 روپیه) به ازای هر KWHR در داخل تأسیسات، HIVE گفت که موقعیت خوبی برای حرکت در بازار پیش رو دارد.

HIVE چشم انداز رقابتی را می بیند که در آن استخراج کنندگان GPU با کارآمدترین تجهیزات و کمترین هزینه برق غالب خواهند شد.

HIVE گفت این کارت‌های GPU قدیمی تقریباً 3.7 تراهش از نرخ هش اتریوم شرکت را تشکیل می‌دهند. به گفته این شرکت، این کارت‌ها می‌توانند برای محاسبات ابری و برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی و همچنین برای کاربردهای مهندسی، از جمله مدل‌سازی علمی دینامیک سیالات استفاده شوند.




منبع

با این حال، پس از ادغام، ریگ‌های استخراج HIVE که از کارت‌های GPU استفاده می‌کنند، دیگر برای نسخه PoS اتریوم مناسب نخواهند بود.

ارتقای گفته شده، بلاک چین اتریوم را از استفاده از مکانیزم اجماع اثبات کار (PoW) که در آن استخراج‌کنندگانی که بیشترین قدرت محاسباتی را بیشترین رمزارز استخراج می‌کنند، به الگوریتم اثبات سهام (PoS) 99.95 درصد سبزتر تبدیل می‌کند. جایی که کسانی که بیشترین اتریوم را در اختیار دارند، بیشترین تراکنش ها را تایید می کنند.

از این 21.5 مگاوات، تقریباً 14.8 مگاوات از کارت‌های GPU قدیمی تشکیل می‌شود که از زمان نصب چندین برابر هزینه پرداخت کرده‌اند، بنابراین یک سرمایه‌گذاری موفق در استخراج اتریوم را نشان می‌دهند.

HIVE اعلام کرد که تیم فنی آن در حال اجرای استراتژی برای بهینه‌سازی نرخ هش ظرفیت استخراج 6.5 تراهش اتریوم است که شرکت در پایان ماه اوت در صورت انتقال اتریوم به مکانیسم اثبات سهام، در سایر GPUهای دیگر به آن دست یافت. سکه های قابل استخراج

ناوگان پردازنده های گرافیکی HIVE تقریباً 21.5 مگاوات یا 16 درصد از مجموعه جهانی 130 مگاواتی ظرفیت مرکز داده انرژی سبز (آبی و زمین گرمایی) این شرکت را شامل می شود.

HIVE Blockchain، غول ماینینگ کریپتو کانادا، متعهد شده است که پس از تکمیل فرآیند «ادغام» آتی اتریوم، استخراج سکه‌های دیگر قابل استخراج توسط GPU را آغاز کند. این ماینر ضمن اعلام آمار تولید معدنی خود در ماه آگوست این بیانیه را بیان کرد. HIVE مستقر در ونکوور در مورد «ادغام» آتی اتریوم گفت که در حال حاضر کاوش در استخراج سایر سکه‌های قابل استخراج GPU را با ناوگان پردازنده‌های گرافیکی موجود خود آغاز کرده است. این ماینر گفت که این هفته در حال اجرای آزمایش بتا است، قبل از رویداد “Merge” که قرار است قبل از 20 سپتامبر تکمیل شود.