Aprameya Radhakrishna مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Koo گفت که این پشتیبانی گواهی است بر این که این پلتفرم مشکلی را برای کاربران زبان مادری نه تنها در هند بلکه در سراسر جهان حل می کند.
کو در ادامه گفت: ظرف 48 ساعت پس از راه اندازی، این پلتفرم “پاسخ فوق العاده ای” از سوی کاربران برزیلی با بیش از 1 میلیون بار دانلود دریافت کرد.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.
منبع
در این بیانیه آمده است: «با ورود پرفروش یک پلتفرم باز برای بیان خود در زبانها، کو اخیراً شاهد 2 میلیون Koos و 10 میلیون لایک در عرض 48 ساعت، فقط توسط کاربران در برزیل بوده است.
رقیب توییتر Koo قصد دارد با در دسترس قرار دادن این برنامه برای کشورهای بیشتر و راه اندازی به چندین زبان جهانی، موقعیت خود را در سطح جهانی تثبیت کند.
این اعلامیه در زمانی است که ایلان ماسک میلیاردر توییتر را تصاحب کرده و تغییرات گسترده ای را به راه انداخته و بسیاری از کارمندان را اخراج کرده است.
کو در بیانیه ای در روز دوشنبه گفت: “پلتفرم میکروبلاگینگ چند زبانه هند، Koo App، با اضافه شدن زبان پرتغالی در برزیل راه اندازی شد و اکنون به 11 زبان مادری در دسترس است.”
کو در چند روز گذشته رتبه اول را در هر دو فروشگاه اندروید پلی استور و اپ استور اپل به خود اختصاص داده است.
این یک پلتفرم میکروبلاگینگ چند زبانه است که هندی ها را قادر می سازد تا به زبان مادری خود به صورت آنلاین بیان کنند. در حال حاضر، Koo به 10 زبان از جمله هندی، مراتی، گجراتی، پنجابی، کانادا، تامیل، تلوگو، آسامی، بنگالی و انگلیسی در دسترس است.
اوایل این ماه، کو اعلام کرد که مجموع دانلود اپلیکیشن آن از مرز 50 میلیون (5 کرور) عبور کرده است. این پلتفرم در اوایل سال 2020 با هدف تبدیل شدن به جایگزینی برای سایر گزینه های موجود میکروبلاگینگ از جمله توییتر راه اندازی شد.
پلتفرم میکروبلاگینگ خانگی Koo App روز دوشنبه اعلام کرد که پاسخ قوی از سوی کاربران برزیلی دریافت کرده است و بیش از 1 میلیون بارگیری را ظرف 48 ساعت پس از راه اندازی در آن بازار ثبت کرده است.