تیزر فصل بیهار، سریال جنایی Neeraj Pandey نتفلیکس را تنظیم می کند

در حال حاضر، هیچ پنجره ای برای نتفلیکس Khakee: The Bihar Chapter وجود ندارد. با قضاوت بر اساس عنوان، به نظر می رسد که نمایش یک گلچین خواهد بود.

پاندی خالق در بیانیه‌ای آماده گفت: «به‌عنوان تحسین‌کننده این پلتفرم، که مخفف چنین تنوعی در محتوا و قالب‌هاست، خوشحالم که شراکت داستان‌سرای جمعه با نتفلیکس را برای سریال آینده‌مان Khakee-The Bihar Chapter اعلام می‌کنم. این تریلر پلیسی و جنایی که در اوایل دهه 2000 در مرکز بیهار اتفاق می‌افتد، داستان بزرگی است که ما مدتی است می‌خواهیم آن را بسازیم و به اشتراک بگذاریم. و از طریق دریچه کارگردانی Bhav Dhulia و تخصص تولید شریک من Shital Bhatia، ما سعی کرده‌ایم طعم را با تناژ و رفتار زنده کنیم.

Khakee: The Bihar Chapter به تازگی یک تیزر منتشر شده است. پس از رونمایی از سریال جنایی جدید Neeraj Pandey، در اوایل این هفته، نتفلیکس اکنون یک تیزر برای آن منتشر کرده است که در آن کاران تاکر و آویناش تیواری در نقش دو مرد مخالف قانون نقش آفرینی می کنند. Bhrav Dhulia، که بیشتر برای فصل 1 Rangbaaz شناخته می شود، کارگردانی سریال را بر اساس فیلمنامه ای توسط Uma Shankar (فصل 1 ماهرانی) انجام می دهد. در حال حاضر، Khakee: The Bihar Chapter پنجره انتشار ندارد.

تیزر The Khakee: The Bihar Chapter سپس برای نشان دادن بقیه بازیگران، یعنی آشوتوش رعنا (جنگ) به عنوان یک افسر ارشد ناشناس و شهرت بازی های مقدس، جاتین سارنا به عنوان همدست رهبر باند، سامرات، قطع می شود. در این سریال همچنین نیکیتا دوتا (گاو بزرگ)، راوی کیشان (سوت‌بلور)، ابیمانیو سینگ (سوریاوانشی)، آنوپ سونی (گشت جنایی)، آیشواریا سوشمیتا (ویژه عملیات 1.5)، شرادا داس (اک مینی کاتا) و وینا ایفای نقش می‌کنند. پاتاک (بهجا فرای).

در بحبوحه نفوذ قابل توجه سامرات، یک افسر پلیس مشهور آمیت لودا (تاکر) وارد می شود که مبارزات را در کتاب خود با عنوان «خاطرات بیهار: داستان واقعی چگونگی دستگیری خطرناک ترین جنایتکار بیهار» بازگو می کند. به نظر می رسد نتفلیکس در حال نمایش وقایع کتاب مذکور است و آن را در قالبی قابل هضم برای مخاطبان اصلی ارائه می کند. The Khakee: تیزر فصل بیهار مانند یک مونتاژ ارائه می شود که بین سکانس های تعقیب و گریز پیاده، انفجارها و اصطکاک با دولت که چشم خود را بر روی وقایع فجیع بسته است، می پرد. موضوعی داغ برای مخالفان. یک چالش برای پلیس،” لودا وضعیت ایالت را توصیف می کند. و برای غیرنظامیان، این خواست خداست.»


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

تریلر فیلم Khakee: The Bihar Chapter با نماهای بلندی از گروهی از افسران پلیس که در اطراف محله‌ای که به نظر می‌رسد کانون فعالیت‌های مجرمانه در ایالت است، شروع می‌شود. راوی می گوید: «زمانی بود که تصور می شد بیهار ایالتی با بالاترین میزان جنایت و کمترین میزان محکومیت بود. نتفلیکس در حالی که مستقیماً به طور ضمنی اشاره نمی کند، به جدول زمانی اوایل دهه 2000 اشاره می کند، زمانی که ارباب باند مخوف ویجی سامرات بیشترین کنترل را بر فعالیت های مجرمانه در قلب بیهار داشت. گفته می شود که ارباب جنایت با بازی تیواری فوق الذکر به اخاذی، آدم ربایی و قتل عام افراد متعدد بدنام بود، تا جایی که در این مکان به یک امر عادی تبدیل شد.