با توجه به اینکه سرمایه گذاران به دنبال کسب سود هستند، شتاب بیت کوین کاهش می یابد و ارزش آن حدود 20300 دلار است.

کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر گونه توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از هر گونه سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

ردیاب قیمت ارزهای دیجیتال گجت 360 نشان می‌دهد که اکثر آلت‌کوین‌های اصلی در 24 ساعت گذشته در کنار اتر ارزش خود را از دست داده‌اند و اعداد ارزش بازار ارزهای دیجیتال جهانی نیز تا پنجشنبه و اوایل چهارشنبه 2.43 درصد کاهش یافته است.

در ژوئن 2022، شرکت‌های برتر استخراج در فهرست عمومی حدود 14000 بیت کوین فروختند که معادل تقریباً 350 درصد از بیت کوین استخراج شده ماهانه است، در نتیجه موجودی سریع‌تر از تولید ماینینگ کاهش می‌یابد. جالب اینکه در ماه سپتامبر، آنها فقط 50 درصد از بیت‌کوین را فروختند. بیت کوین استخراج شده، نشان می دهد که ما در حال نزدیک شدن به پایان فروش طولانی مدت از سوی ماینرها هستیم که افزایش قیمت را در چند ماه گذشته به دلیل فشار فروش مستمر ماینرها محدود کرده است. بازارها در انتظار کاهش رشد اقتصادی جهانی هستند این تیم افزود: بازارها همچنان در نشست آتی FOMC منتظر افزایش 75 واحدی در ثانیه هستند، با این حال، احتمال افزایش 50 واحدی در ثانیه اندکی افزایش یافته است.


اپل این هفته آی‌پد پرو (2022) و آی‌پد (2022) را در کنار تلویزیون اپل جدید عرضه کرد. ما آخرین محصولات این شرکت را به همراه بررسی آیفون 14 پرو در Orbital، پادکست Gadgets 360 مورد بحث قرار می دهیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

ارزش بازار کریپتوها با شکستن مقاومت های قیمتی مهم 20000 و 1500 دلاری به ترتیب 1 تریلیون دلار (تقریبا 82,47,110 کرور) با افزایش پایدار برای بیت کوین و اتریوم در 24 ساعت گذشته به دست آمد. افزایش قیمت 200 درصدی پیش از روند صعودی بیت کوین در سال 2018، نرخ هش 300 درصد افزایش یافت و وضعیت فعلی بازار مشابه است، زیرا نرخ هش بیت کوین در بالاترین حد خود قرار دارد و سودآوری پایین و افزایش هزینه های انرژی، نشانه های اولیه تسلیم ماینرها است. تیم تحقیقاتی در CoinDCX به Gadgets 360 می‌گوید که قبلاً ته‌های مشخص شده را می‌توان مشاهده کرد.

Cardano، Avalanche، Cosmos، Solana، Polygon، Uniswap، BNB، TRON، Chainlink، Monero و Polkadot همگی خود را با ضررهای جزئی دیدند.

اتر، بزرگترین توکن قراردادهای هوشمند، تا روز پنجشنبه شاهد اندکی افت شتاب در کنار BTC بود. اکشن قیمت اتریوم در حال حاضر گاوهای نر خسته را پس از یک حرکت انفجاری در پنج روز گذشته به تصویر می کشد. این روند صعودی در حال حاضر با یک مانع قابل توجه مواجه است و احتمالاً برای سوخت گیری به سطوح حمایتی پایدار باز خواهد گشت. اتر در حال حاضر تقریباً 3.72 درصد در 24 ساعت گذشته در سراسر مبادلات جهانی کاهش یافته است. در همین حال، در صرافی‌های هند، ETH 1569 دلار (تقریباً 1.29 لک) ارزش دارد که در آن ارزش 2.65 درصد نسبت به روز گذشته کاهش یافته است.

پس از یک رالی قوی در طول هفته، بازار کریپتو امروز بار دیگر در حال سقوط است، با فصل درآمدی اخیر در بازارهای سنتی که هر پتانسیل صعودی را برای BTC و بقیه بازار کریپتو پوشانده است. همانطور که اوضاع پیش می رود، ارزش بیت کوین در 24 ساعت گذشته بیش از 2 درصد کاهش یافته است و قیمت آن در حال حاضر حدود 20,250 دلار (تقریبا 16.68 لک) در سراسر مبادلات جهانی است، در حالی که صرافی های هندی مانند CoinDCX بیت کوین را 21,277 دلار (تقریباً) ارزش گذاری می کنند. 17.52 میلیون روپیه)، 2.05 درصد کمتر از ارزش آن در ابتدای روز پنجشنبه.

Memecoins Shiba Inu و Dogecoin نیز شاهد کاهش جزئی بودند. ارزش دوج کوین پس از کاهش 6.29 درصدی در 24 ساعت گذشته، 0.07 دلار (تقریباً 6.14 روپیه) است، در حالی که شیبا اینو 0.000011 دلار (تقریبا 0.000868 روپیه) است که 9.88 درصد در روز گذشته کاهش یافته است.

در صرافی های جهانی مانند کوین مارکت کپ، کوین بیس و بایننس، قیمت بیت کوین 20242 دلار (تقریبا 16.68 میلیون روپیه) است، در حالی که داده های CoinGecko نشان می دهد که ارزش بیت کوین اکنون 6.5 درصد بالاتر از قیمتی است که جمعه گذشته بود.