رده‌بندی وارداتی تلویزیون کوچک آمازون با نمایش‌های بین‌المللی دوبله شده به هندی برای مخاطبان هندی قرار است در ۷ ژوئیه عرضه شود.

آمازون miniTV، پلتفرم پخش محتوای رایگان با پشتیبانی تبلیغاتی که در برنامه خرید آمازون و در وب سایت آمازون هند کار می کند، قرار است دسته جدیدی از نمایش ها را تحت عنوان “miniTV Imported” راه اندازی کند. دسته جدید شامل نمایش‌های بین‌المللی مختلف به زبان‌هایی مانند کره‌ای، ترکی، ماندارین و اسپانیایی است، اما برای مخاطبان هندی به هندی دوبله می‌شوند. دسته‌بندی و نمایش‌های جدید در 7 ژوئیه از طریق مینی‌تی‌وی آمازون پخش می‌شوند و برنامه‌های کره‌ای Cheer Up، Doctor Detective و Heart Surgeons بخشی از خط تولید اولیه هستند.

جدول راه اندازی اولیه برای دسته «وارداتی» در تلویزیون کوچک آمازون شامل نمایش های کره ای Cheer Up، Doctor Detective و Heart Surgeons است، اما این پلتفرم وعده داده است که نمایش های بیشتری را در هفته ها و ماه های آینده به زبان های مختلف بین المللی ارائه دهد.

پلت فرم پخش محتوای رایگان Amazon miniTV با پشتیبانی از تبلیغات در سال 2021 در هند راه اندازی شد و برای تماشای محتوا به اشتراک نیازی ندارد. این سرویس را می توان از داخل برنامه خرید آمازون یا در وب سایت Amazon India در دسترس قرار داد و به کاربران این امکان را می دهد تا برنامه های تلویزیونی و مینی سریال های مختلف را به صورت رایگان مشاهده کنند.

سرویس miniTV با پشتیبانی از تبلیغات با استودیوهای مختلف برای تولید محتوا برای این پلتفرم کار می کند و به کاربران فرصت می دهد تا سری های وب جدید را بدون نیاز به اشتراک داشته باشند. در حالی که تا کنون تمرکز بر محتوای تولید شده محلی (عمدتاً به زبان هندی) بوده است، دسته جدید «وارداتی» پیشنهادات سرویس را به محتوای جهانی نیز گسترش خواهد داد. البته، با دوبله هندی، محتوا جذابیت خود را در بین مخاطبان هندی زبان حفظ می کند، بدون نیاز به زیرنویس که خواندن آن در دستگاه های تلفن همراه ممکن است کمی دشوار باشد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

به گفته آرونا داریانانی، مدیر و مدیر بازرگانی miniTV، این سرویس به طور قابل توجهی به کاربران در گروه سنی 18 تا 34 سال در هند پاسخ می دهد. انتظار می رود این کاربران به محتوای جهانی علاقه نشان دهند، به خصوص اگر برای مشاهده راحت تر به هندی دوبله شده باشند.