بلاک چین TON با پشتوانه تلگرام، رمزگذاری سرتاسری را به پیام‌ها اضافه می‌کند و فاکتور حفظ حریم خصوصی را افزایش می‌دهد.

آناتولی ماکوسوف، یکی از توسعه دهندگان اصلی در بنیاد TON، گزارش می دهد: «حتی در صورت وقوع آخرالزمان و خرابی سرورهای پیام رسان معمولی، شما توانایی ارسال پیام از طریق بلاک چین غیرمتمرکز TON را حفظ خواهید کرد.

در آوریل 2022، بنیاد TON یک میلیارد دلار (تقریبا 7900 کرور روپیه) کمک های مالی برای پیشبرد تلاش های توسعه خود جمع آوری کرده بود.

تا به حال، هنگامی که یک کاربر TON پیامی را با برچسب یک تراکنش مالی برای کاربر دیگری ارسال می کرد، برای عموم آزاد بود. با این حال، با به‌روزرسانی جدید، کاربران مجاز خواهند بود پیام‌های خود را به صورت سرتاسر رمزگذاری کنند – فقط برای گیرنده نهایی قابل دسترسی است.

این کلیپ نشان می دهد که رمزگذاری پیام ها در TON یک ویژگی اختیاری است که کاربران باید به طور خاص برای فعال کردن آن انتخاب کنند.

اساساً کاربران TON که برای همسالان خود به همراه هدایای Toncoin یا NFT تبریک متنی در روز تولد و سالگرد ارسال می کردند، می توانند با رمزگذاری کامل این کار را انجام دهند.

هر TONCOIN در حال حاضر با قیمت 1.43 دلار (تقریباً 117 روپیه) با ارزش بازار 7.2 میلیارد دلار (تقریباً 59053 کرور) مطابق با CoinMarketCap معامله می شود.


از Nothing Phone 2 گرفته تا Motorola Razr 40 Ultra، انتظار می رود چندین گوشی هوشمند جدید در ماه جولای معرفی شوند. ما درباره همه هیجان‌انگیزترین گوشی‌های هوشمند که در این ماه عرضه می‌شوند و بیشتر در آخرین قسمت Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می‌کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

شبکه بلاک چین TON اکنون به کاربران اجازه می دهد پیام ها و جزئیات تراکنش های مالی را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و لایه ای از رمزگذاری از حریم خصوصی آنها محافظت می کند. ایجاد بلاک چین شبکه باز (TON) در حدود سال 2018 توسط پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام آغاز شد. شبکه اصلی TON حدود سال گذشته فعال و کاملاً عملیاتی شد. این بلاک چین که اکنون توسط بنیاد TON کنترل می‌شود، به‌روزرسانی‌های جدیدتر را برای پاسخگویی به نیازهای همه کاربرانش دریافت می‌کند.

صرافی کریپتو Unocoin سال گذشته Toncoin را برای تجارت در هند فهرست کرد و تنها صرافی است که تا به حال این کار را انجام داده است.

در حالی که TON توسط Durov موسس تلگرام مفهوم‌سازی شد، بعداً کنار گذاشته شد. با این حال، کد منبع باز بلاک چین در دسترس افراد بود تا بتوانند بر اساس آن کار کنند.

در نوامبر سال گذشته، شرکت سرمایه گذاری کریپتو DWF Labs 10 میلیون دلار (تقریبا 80 کرور) در شبکه بلاک چین Layer-1 سرمایه گذاری کرد.

در یک اعلامیه رسمی توییتر، تیم پشتیبان TON یک کلیپ ویدیویی منتشر کرد که این ویژگی جدید را نشان می‌داد.

این بنیاد برای پذیرش این بلاک چین سازگار با محیط زیست و اثبات سهام، نام های کاربری کمیاب را در اکتبر سال گذشته به حراج گذاشته بود.

بعداً، تحت نظارت بنیاد TON، بلاک چین شروع به نشان دادن امید و رشد کرد.