طراحی Realme 10 4G قبل از معرفی، گزینه رنگ سفید Clash فاش شد

[Sponsored] MSI Modern 14: قابل حمل و در عین حال پر از ویژگی





منبع

این شرکت در توییتر طراحی پشت Realme 10 آینده را در یک گزینه رنگی Clash White فاش کرد. در حال حاضر هیچ خبری در مورد سایر گزینه های رنگی برای این گوشی وجود ندارد. تنظیمات دوربین دوگانه پشتی این گوشی هوشمند با سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی که در تصویر به اشتراک گذاشته شده توسط این شرکت نشان داده شده است، سرلوحه آن خواهد بود.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

تصاحب ایلان ماسک: توییتر هند اعلام کرد که به عنوان بخشی از کاهش مشاغل جهانی شروع به اخراج کارکنان می کند

توییتر پس از اعلام اخراج از طریق ایمیل، دفاتر خود را به طور موقت می بندد

Realme 10 4G قرار است در 9 نوامبر رونمایی شود. همانطور که قبلاً ذکر شد، این شرکت قبلاً مشخصات و گزینه های پیکربندی تلفن هوشمند آینده را تأیید کرده است.

مشخصات، ویژگی‌های Realme 10 4G (مورد انتظار)

Realme 10 4G آینده روی Realme UI 3.0 مبتنی بر اندروید ۱۲ اجرا می‌شود. این گوشی دارای صفحه نمایش Super AMOLED فول اچ دی پلاس (1080×2400 پیکسل) با نرخ تازه سازی 90 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 360 هرتز است. در زیر کاپوت، پردازنده هشت هسته ای مدیاتک Dimensity G99 SoC تامین می شود. دارای حداکثر 8 گیگابایت رم داخلی و حداکثر 8 گیگابایت رم دینامیک است.

طراحی Realme 10 4G به طور رسمی توسط این شرکت پیش از راه‌اندازی آتی آن در هفته آینده فاش شده است. جدیدترین گوشی هوشمند 4G این شرکت قرار است در 9 نوامبر در اندونزی و طی یک رویداد زنده برنامه ریزی شده عرضه شود. قبل از معرفی این گوشی، سازنده چینی مشخصات و گزینه های پیکربندی این گوشی هوشمند را نیز تایید کرده است. صفحه نمایش Super AMOLED با نرخ تازه سازی 90 هرتز و بریدگی سوراخ در گوشه بالا سمت چپ دارد. این گوشی هوشمند از تراشه هلیو G99 مدیاتک بهره می برد. ریلمی علاوه بر این تایید کرده است که سری Realme 10 در ماه نوامبر وارد بازارهای جهانی خواهد شد. این گوشی های هوشمند به زودی در هند نیز عرضه خواهند شد.

ویدیوی برگزیده روز

برای اپتیک، این گوشی هوشمند ریلمی دارای تنظیمات دوربین دوگانه پشتی با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است. همچنین از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در جلو بهره می برد. Realme 10 4G به بلندگوهای UtraBoom مجهز شده است که می تواند از کیفیت صدای Hi-Res پشتیبانی کند. همچنین دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که ادعا می شود تا 21 ساعت تجربه پخش ویدیوی بدون وقفه را ارائه می دهد. علاوه بر این، این گوشی هوشمند از شارژ سریع 33 واتی SuperVOOC پشتیبانی می کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.