قیمت بیت کوین دوباره افزایش می یابد زیرا اتر و بیشتر آلت کوین ها همراه با سودهای اندک دنبال می شوند: همه جزئیات

«بیشتر ارزهای رمزنگاری شده بازگشتی دوباره به خود گرفتند زیرا به نظر می‌رسد که احساسات مصرف‌کننده در ایالات متحده قوی است. اگر نوار روزانه بالاتر از مقدار فعلی بسته شود، شکست ممکن است به زودی منجر به رشد شود. ادول پاتل، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Mudrex به گجت 360 گفت: با این حال، اگر بیت کوین به زیر سطح فعلی سقوط کند، قدرت فروشندگان را تایید می کند.

در 24 ساعت گذشته، ارزش بازار جهانی کریپتو 0.87 درصد رشد کرد. طبق CoinMarketCap، ارزش بازار ارزهای دیجیتال 977.40 میلیارد دلار (تقریبا 7943652 کرور) است.

بیت کوین و اتر، همراه با اکثر ارزهای رمزپایه که در 24 ساعت گذشته ارزش خود را کاهش دادند، روز جمعه با سود افتتاح شدند. با افزایش 1.12 درصدی ارزش، قیمت بیت کوین در حال حاضر حدود 21060 دلار (تقریباً 17 میلیون روپیه) در نوسان است. پرکاربردترین ارز رمزنگاری شده جهان همچنین توانسته است قیمت مشابهی را در صرافی های بین المللی مانند کوین بیس و بایننس حفظ کند. ارزش بیت کوین 312 دلار (تقریباً 25360 روپیه) افزایش یافت و به دارایی کریپتو کمک کرد تا پس از مشاهده یک افت جزئی ارزش در روز پنجشنبه، با بهبودی سریع، دوباره بازگردد.

Solana، Decentraland، Aave، Braintrust، Cartesi و Augur نیز در روز جمعه ضرر کردند.

میم کوین های DOGE و SHIB نیز شاهد افزایش ارزش خود در کنار دارایی های دیجیتالی قبلی بودند.

فرصت های رشد و پذیرش برای بخش کریپتو نیز در حال افزایش است. Polygon با Ernst & Young (EY) برای ارائه برنامه های کاربردی متمرکز بر حریم خصوصی برای شرکت هایی که بر روی اتریوم ساخته می شوند، شریک شده است. انتظار می‌رود که این امر وضعیت آن را به‌عنوان راه‌حل اصلی مقیاس‌گذاری برای ارز دیجیتال بیشتر تقویت کند.

ارزش بازار جهانی کریپتو همچنان در اطراف علامت تریلیون دلاری است. تیم CoinDCX اضافه کرد که به دلیل به روز رسانی های مثبت در محیط اقتصاد کلان در ایالات متحده با توجه به کاهش آخرین اعداد نرخ تورم، پس از یک رالی داغ در بازارهای سهام و کریپتو به طور یکسان کاهش یافت.


اتر پس از یک فرو رفتن کوچک در روز پنجشنبه، از نظر افزایش ارزش بیت کوین از بیت کوین فاصله چندانی نداشت. قیمت اتریوم به مرز 1552 دلار (تقریبا 1.26 میلیون روپیه) با سود 1.47 درصدی در ردیاب قیمت ارزهای دیجیتال توسط Gadgets 360 رسید.

بخش‌های خاصی در فضای کریپتو به دلیل برخی روندها بهتر عمل کرده‌اند، که از این میان، پروژه‌های رمزنگاری مبتنی بر هوش مصنوعی پس از پذیرش گسترده ChatGPT از نظر کاربران منحصربه‌فرد بیشترین رشد را داشته‌اند که منجر به سرمایه‌گذاری میلیاردها دلاری مایکروسافت در ChatGPT شد. مرحله ای برای پیشرفت سریع تر برای پذیرش انبوه محصولات مرتبط با هوش مصنوعی. پروژه های مبتنی بر هوش مصنوعی لیست شده در CoinDCX مانند Fetch. در پی این تحولات، هوش مصنوعی، Numeraire و PHB طی چند ماه گذشته افزایش قیمت قابل توجهی داشته اند.

علیرغم بهبود کلی اکثر ارزهای رمزپایه، استیبل کوین‌های تتر، دلار کوین و بایننس دلار با ضررهای اندک وارد عرصه تجارت شدند.

در همین حال، بایننس کوین، کاردانو، پولیگون، پولکادوت و لایت کوین – که دیروز همه با ضرر مواجه شدند، روز جمعه با افزایش باز شدند.

کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر گونه توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از هر گونه سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

Tron، Avalanche، Uniswap و همچنین Cosmos، Leo، Chainlink و Monero نیز سودهایی ثبت کردند.