ماهیندرا در حال مذاکره برای جذب 1.3 میلیارد دلار برای توسعه واحد EV، قصد دارد سهام را بفروشد: گزارش

این روزنامه می‌گوید که این شرکت که مقر آن در بمبئی است ممکن است در نیمه اول سال مالی 2024، 800 میلیون دلار (تقریبا 6613 کرور روپیه) تا یک میلیارد دلار (تقریباً 82659 کرور روپیه) در نیمه اول سال مالی 2024 افزایش دهد.

ماهیندرا که به‌خاطر خودروهای اسپرت (SUV) و جیپ‌هایش معروف است، سرمایه‌گذاری‌های خود را برای تقویت ظرفیت خودروهای الکتریکی خود افزایش داده است زیرا دولت هند قصد دارد سهم خودروهای برقی را تا سال 2030 از 1 درصد در حال حاضر به 30 درصد از کل فروش سالانه خودرو افزایش دهد. .

ماهیندرا بلافاصله به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ نداد.

سهام ماهیندرا در روز چهارشنبه 1.7 درصد افزایش یافت، اما همچنان در سال جاری بیش از 6 درصد کاهش یافته است، در حالی که در رقیب تاتا موتورز 7 درصد افزایش یافته است.

اکونومیک تایمز در ماه فوریه گزارش داد تاتا موتورز همچنین در حال مذاکره با صندوق‌های سرمایه‌گذاری مستقل و سرمایه‌گذاران سهام خصوصی است تا از طریق فروش سهام در تجارت خودروهای الکتریکی خود تا سقف 1 میلیارد دلار (تقریباً 82659 کرور) جمع‌آوری کند.

© تامسون رویترز 2023


از گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای چرخشی یا خنک‌کننده مایع گرفته تا عینک‌های AR فشرده و گوشی‌هایی که می‌توانند به راحتی توسط صاحبان آن‌ها تعمیر شوند، بهترین دستگاه‌هایی را که در MWC 2023 در Orbital دیده‌ایم، پادکست Gadgets 360، مورد بحث قرار می‌دهیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در این گزارش به نقل از افراد آشنا با موضوع آمده است که این شرکت قصد دارد با فروش سهام واحد خود که در حال حاضر به ارزش بیش از 9.1 میلیارد دلار (تقریبا 7522242 کرور روپیه) در چند بخش در دو سال مالی آینده است، سرمایه خود را افزایش دهد.

به گزارش مینت، شرکت خودروسازی هندی Mahindra and Mahindra Ltd در حال مذاکره پیشرفته با سرمایه گذاران جهانی برای جمع آوری بین 1 میلیارد دلار (تقریبا 82659 کرور) تا 1.3 میلیارد دلار برای تسریع در توسعه واحد خودروهای الکتریکی خود است.

در ماه دسامبر، این شرکت از برنامه‌های خود برای سرمایه‌گذاری 100 میلیارد روپیه (1.21 میلیارد دلار) برای راه‌اندازی یک کارخانه تولید خودروهای برقی در نزدیکی شهر غربی پونا، با مقابله با تاتا موتورز، که بر بازار خودروهای برقی هند مسلط است، رونمایی کرد.