دواین جانسون Nixed Shazam! زاخاری لوی، سرپرست صحنه پس از ساخت فیلم Fury of the Gods تایید کرد


شازم! زکری لوی، ستاره فیلم Fury of the Gods، گزارشی را در اینستاگرام تایید و به اشتراک گذاشت که مدعی بود دواین جانسون صحنه پس از پخش فیلم را مسدود کرده است. در این گزارش ادعا شده بود که جانسون می‌خواست خود را در مرکز دنیای دی‌سی قرار دهد و تلاش کرد آن را بازسازی کند و دیگر برنامه‌های استودیو را خراب کند. صحنه حذف شده پس از اعتبار در Shazam! Fury of the Gods در ابتدا شاهد استخدام بیلی باتسون توسط انجمن عدالت آمریکا (JSA) بود. با این حال، کارگردان دیوید اف. سندبرگ تایید کرد که صحنه “سه روز قبل از اینکه تیم شروع به چرخاندن دوربین” کند، از هم پاشید.

بنابراین، پیتر سافران، که این فیلم را تهیه کرد و صلح طلبسندبرگ، کارگردان، در رابطه با صحنه وسط تیتراژ عجیب و غریب به هالیوود ریپورتر گفت، چند تماس برقرار کردند و خوشبختانه جن هالند و استیو ایگی توانستند در مدت زمان کوتاهی به آنجا برسند. گزارشی در TheWrap همچنین ادعا می‌کند که جانسون، که برای داشتن یک ورودی مستقل برای بلک آدام لابی می‌کرد، یک صحنه بالقوه از Levi’s Shazam را رد کرد! در فیلم در عوض صحنه با یک سوپرمن هنری کاویل جایگزین شد، که جانسون قصد داشت آن را به یک مبارزه سنگین وزن بین این دو گسترش دهد. این منجر به بازگشت کاویل به دنیای DC در ماه اکتبر شد و به دنبال آن در نهایت او را ترک کرد، زیرا جیمز گان و سافران به هیئت مدیره پیوستند تا استودیو دی سی را رهبری کنند. گان ماه گذشته از تغییر ساختار گسترده ای برای چشم انداز خود از DCU خبر داد که شامل یک سوپرمن جوان تر می شود، البته این یک داستان اصلی نیست. این فیلم با عنوان «Superman: Legacy» قرار است در 11 ژوئیه 2025 اکران شود و گان به عنوان نویسنده و کارگردان فعالیت می کند.

این طرح ها هیچ اشاره ای به آن نداشتند آدم سیاه – به طور موثری هر شانسی را برای دنباله از بین می برد. با این حال، گان به “کاوش در باارزش‌ترین راه‌ها” ادامه می‌دهد که می‌توان از این شخصیت در فصل‌های آینده DC استفاده کرد. در حالی که Levi’s Shazam با برنامه‌های آینده دی‌سی مغایرتی ندارد، با دیدن اعداد باکس آفیس آخرین فیلم دی‌سی در افتتاحیه آخر هفته، همه چیز نامشخص است. Shazam 2 تنها 65.5 میلیون دلار (حدود 541 کرور) در باکس آفیس جهانی فروش داشته است، در حالی که امتیاز 51 درصد منتقدان را در Rotten Tomatoes به دست آورده است. ساندبرگ کارگردان اوایل این هفته گفت که “فعلا کارش با ابرقهرمانان تمام شده است” و مشتاق بازگشت به ریشه های ترسناک خود است. فیلمساز توجه کردبا این حال، اگر مردم به اندازه کافی Shazam را تماشا کنند! Fury of the Gods در سینماها، این احتمال وجود دارد که شخصیت در DCU جدید غالب شود.

در همین حال، ستاره لوی ناامیدی باکس آفیس Shazam 2 را به برادران وارنر نشاند. کمپین بازاریابی «…من فکر می کنم بزرگترین مشکل ما بازاریابی است. این یک فیلم خانوادگی کامل است، و با این حال بسیاری از خانواده ها از آن آگاه نیستند. که فقط مایه شرمساری است.» پاسخ داد به یک طرفدار در توییتر اولین Shazam! این فیلم نه تنها 366 میلیون دلار (حدود 3025 کرور) در باکس آفیس جهانی فروخت، بلکه مورد علاقه منتقدان و تماشاگران قرار گرفت. فیلم 2017 با استفاده از Rotten Tomatoes – که به نظر می رسد سندبرگ کارگردان آن را ترجیح می دهد – 90 درصد امتیاز منتقدان و 82 درصد از مخاطبان عمومی را به خود اختصاص داد.

شازم! Fury of the Gods اکنون در سینماهای سراسر جهان در حال پخش است. در هند، Shazam 2 به زبان‌های انگلیسی، هندی، تامیل و تلوگو در دسترس است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع