مدیر عامل STAN: هنر دیجیتال، ویژگی‌های متاورس مجازی که هندی‌ها را به NFT می‌کشاند، بازی‌های بلاک چین

پلتفرم اجتماعی NFT Club در گزارش سال گذشته خود ادعا کرده بود که هند با داشتن پنج درصد از سهم جهانی شرکت های NFT میزبان سومین تعداد شرکت های NFT در جهان است. مردم از سرمایه گذاری های NFT برای اهداف مختلفی در هند استفاده می کنند.

تراس روی پشت بام یک نقطه برجسته برجسته بود که در حین آرامش، منظره ای تماشایی از مناظر شهر را ارائه می داد.… pic.twitter.com/I76uOGGYEW

— VaibhavRajput.eth/lens :herb: || SOCLLY (@Vaibhav_SOCLLY) 13 مه 2023

زو زو زو! :موج:

خیلی خوش گذشت @BLRxZo :آتش:

DappRadar در آخرین گزارش تحقیقاتی خود گفت که کشورهای آسیایی هند، چین، ژاپن و کره جنوبی در مجموع بیش از 1.7 میلیارد بازیکن بازی ویدیویی دارند و این تعداد بزرگ جامعه بازی Web3 را جذب کرده است تا تمرکز خود را در این بازار بر روی اولویت قرار دهند. بیش از 55 درصد از جامعه جهانی بازی در آسیا ساکن هستند. این قاره بیش از 72 میلیارد دلار (تقریباً 5,88,229 کرور روپیه) در درآمد سالانه بازی ها مشارکت می کند.

ما معتقدیم که برای هند مهم است که این فناوری را بپذیرد و یک چارچوب نظارتی روشن برای NFT ایجاد کند که نوآوری را ارتقا دهد و از منافع همه سهامداران محافظت کند. با گسترش بازار توکن‌های غیرقابل تعویض، هندی‌ها احتمالاً راه‌های نوآورانه‌تری را برای بهره‌مندی از عملی بودن و ارزش NFT‌ها کشف خواهند کرد. در حال حاضر، NFTها در حال حاضر برای نشان دادن پذیرش رویدادها یا تجربیات منحصر به فرد، تضمین ورود ایمن، معتبر و به راحتی قابل انتقال به رویدادهای ویژه ای که توسط جامعه میزبانی می شوند، استفاده می شود.

نوازندگان هندی، نویسندگان، و دیگر متخصصان خلاق از NFT برای توکن کردن و بازاریابی مطالب دارای حق چاپ خود استفاده می کنند. چادا خاطرنشان کرد: این به آنها اجازه می دهد تا سهمی از حق امتیاز آینده را حفظ کنند و به طور بالقوه از فروش مجدد آثارشان سود ببرند.

گزارش اخیر Chainalysis همچنین نشان داد که در سه ماهه دوم سال 2022، 58 درصد از ترافیک وب از کشورهای آسیایی به خدمات رمزنگاری مربوط به NFT بوده است. 21 درصد دیگر ترافیک مربوط به بازی های بلاک چین بازی برای کسب درآمد بود.


سامسونگ گلکسی A34 5G اخیرا توسط این شرکت در هند در کنار گوشی هوشمند گران قیمت Galaxy A54 5G راه اندازی شد. عملکرد این گوشی در برابر Nothing Phone 1 و iQoo Neo 7 چگونه است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

توضیح رسمی در مورد اینکه آیا NFT ها دارایی دیجیتال هستند یا خیر، به سرمایه گذاران کمک می کند تا تصمیم عاقلانه ای بگیرند.

در اوایل سال جاری، زنجیره ای از هاستل های کوله گردی Zostel تصمیم گرفت تا به جامعه NFT بنگالورو مکانی فیزیکی برای ملاقات، خوشامدگویی و ایجاد با هم ارائه دهد. این منجر به تولد Zo House شد. این ابتکار توانسته است بازخورد امیدوارکننده ای را از جامعه Web3 به دست آورد.