مسابقه جام جهانی T20 هند و آفریقای جنوبی: نحوه تماشای پخش زنده

اشتراک Disney+ Hotstar Super از Rs شروع می شود. 899 در سال، که محتوای تبلیغاتی را با وضوح حداکثر 1080p و دو دستگاه در یک زمان ارائه می دهد.

در تلویزیون، مسابقه هند و آفریقای جنوبی T20 از شبکه Star Sports پخش خواهد شد – که شامل کانال های Star Sports 1 و Star Sports Select HD است.

تیم های IND در مقابل SA T20 جام جهانی

هیئت رسمی کنترل کریکت در هند (BCCI) تیم های مورد انتظار برای هر دو تیم را حذف کرده است:

ترکیب اصلی آفریقای جنوبی (در زمان نگارش): تمبا باووما (کاپیتان)، کوئینتون دی کوک، آیدن مارکرام، دیوید میلر، ریلی روسوو، تریستان استابس، کاگیسو رابادا، وین پارنل، کشاو ماهاراج، تبریز شمسی، مارکو یانسن، آنریچ نورجه، ریزا هندریکس، هاینریش کلاسن، لونگی نگیدی

هند با چه کسی روبرو است؟

می توان مسابقه را بدون اشتراک تماشا کرد، با این حال، فقط به پنج دقیقه محتوای زنده کریکت دسترسی پیدا می کند. برای تماشای بازی کامل به صورت زنده در پلتفرم OTT، کاربران می‌توانند اشتراک Disney+ Hotstar را انتخاب کنند.

از سوی دیگر آفریقای جنوبی نیز در این تورنمنت در یک مسابقه شکست نخورده است. در حالی که بازی آنها مقابل زیمبابوه به دلیل آب و هوای بد لغو شده بود، این تیم با اختلاف زیادی مقابل بنگلادش به پیروزی رسید.

هند و آفریقای جنوبی یکشنبه 30 اکتبر در دور سوپر 12 جام جهانی T20 مردان ICC به مصاف یکدیگر خواهند رفت. به نظر می رسد هند پس از شروع مسابقات جام جهانی T20 مردان ICC خود در برابر پاکستان با پیروزی، تحت رهبری کاپیتان روهیت شارما در یک فرم قوی قرار داشته است. این مسابقه که قرار است در ورزشگاه اپتوس (به طور رسمی استادیوم پرث) برگزار شود، سومین بازی هند در این مسابقات خواهد بود. این تیم در حال حاضر در هر دو بازی قبلی در این جام جهانی T20 مقابل پاکستان و همچنین هلند پیروز شده است.

روز چهارشنبه 2 نوامبر، هند در ورزشگاه آدلاید اووال استرالیا به مصاف بنگلادش خواهد رفت. چهارمین مسابقه T20 هند قرار است ساعت 13:30 به وقت تهران آغاز شود.

بازی T20 جام جهانی بین هند و آفریقای جنوبی یکشنبه 30 اکتبر از ساعت 16:30 به وقت IST در ورزشگاه Optus در Burswood استرالیا برگزار خواهد شد. پرتاب سکه نیم ساعت قبل از شروع مسابقه، ساعت 4 بعدازظهر IST در هند/ ساعت 21:30 ACT برای استرالیا انجام خواهد شد.

IND vs SA ICC T20 World Cup: نحوه تماشای پخش زنده

این دیدار برای هند که در حال حاضر با 4 امتیاز از دو پیروزی متوالی در صدر جدول گروه 2 قرار دارد، بازی مهمی خواهد بود. این در حالی است که آفریقای جنوبی 3 امتیاز در جلف خود دارد. هند برای حفظ خود در صدر گروه و تبدیل شدن به یک مدعی نیمه نهایی، باید پروتئاس را در بازی یکشنبه شکست دهد.

IND vs SA ICC T20 World Cup: مسابقه هند و آفریقای جنوبی T20 ساعت چند است؟


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

یازدهم شروع هند (در زمان نگارش): کی ال راهول، روهیت شارما (کاپیتان)، ویرات کوهلی، سوریاکومار یاداو، آکسار پاتل، هاردیک پاندیا، دینش کارتیک (دارنده ویکت)، آر اشوین، محمد شامی، بوونشوار کومار، آرشدیپ سینگ

از سوی دیگر، اشتراک Disney+ Hotstar Mobile، با قیمت روپیه. 499 سالانه، وضوح 1080p را با محدودیت تماشای محتوا تنها در یک صفحه در یک زمان ارائه می دهد.

مسابقه هند و آفریقای جنوبی T20 – در کنار سایر بازی‌های باقی‌مانده در این مجموعه – از دیزنی + هاتستار به صورت زنده پخش می‌شود.