ایرانیان تا چه اندازه میتوانند به صرافی کوکوین اعتماد کنند؟

ایرانیان تا چه اندازه میتوانند به صرافی کوکوین اعتماد کنند؟

بهترین صرافی از دیدگاه ما ایرانی ها عدم اجباری بودن وریفای، وجود حجم معاملات بالا، تعداد کوین ها و جفت ارزهای قابل معامله زیاد، وجود قراردادهای فیوچرز، امنیت بسیار بالا و … است. اما در حال حاضر احراز هویت را برای تمامی کاربران اجباری نکرده. بدون احراز هویت، در حالت Unverify می توان تا سقف یک بیت کوین را در روز برداشت کرد. در معاملات مارجین که از لوریج استفاده می گردد، از نظر تئوری امکان دارد سود زیادی را به همراه داشته باشد و از طرف دیگر ممکن است ضرر زیادی داشته و باعث از دست رفتن مقدار زیادی از سرمایه شما نیز گردد. به طور معمول کاربران ماهر در معاملات مارجین شرکت می کنند ولی آنها نیز باید بدانند که ممکن است شرایط بازار برخلاف پیش بینی های آنها جلو رود. به ویژه در مورد بازار ارزهای رمزنگاری که دارای نوسانات شدیدی هستند لازم است با تحلیل درست و منطقی در معاملات مارجین شرکت نمایند که بتوانند ریسک معاملات خود را کنترل نمایند.

در مجموع، یکی از بهترین صرافی‌ها برای ایرانیان کوکوین است، البته با استفاده از آی پی ثابت

مطلب دیگر برای احزار هویت ایرانیان این است که صرافی کوکوین جدا از این که کاربران کشور ایران را پشتیبانی نمی‌کند، ایرانیان قادر به احزار هویت خود در این صرافی نیستند. ایرانیان فعال در صرافی کوکوین ، به دلیل قادر نبودن به احزار هویت در این صرافی ، می‌توانند طی مراحلی مانند تایید دو مرحله‌ای گوگل و … صرافی کوکوین به دلیل تحریم‌های موجود در کشور ایران، قادر به ارائه خدمات به کاربران ایرانی نمی‌باشد؛ اما با انجام و رعایت برخی از شرایط می‌توان از این صرافی استفاده کرد. یکی از شرایط جهت فعالیت در صرافی کوکوین برای ایرانیان، استفاده از آی پی ثابت و یا سرور مجازی خارجی است.

اما در کنار قابلیت‌های معاملاتی متنوع این صرافی‌، شما می‌توانید با استیک توکن‌های کریپتویی در آن کسب درآمد کنید. حتی امکان قرض دادن دارایی‌ها در قبال سود با نرخ سالیانه نیز در آن میسر شده است. در مقایسه با سایر صرافی های بزرگ، KuCoin کارمزدهای معاملاتی نسبتاً پایینی را ارائه می دهد. کاربران می توانند انتظار داشته باشند که بین 0.0125٪ تا 0.10٪ در هر معامله پرداخت کنند. شما با استفاده از کد ریفرال یا کد معرف در زمان ثبت‌نام در صرافی کوکوین می‌توانید مشمول تخفیف شوید که باید هنگام sign up کردن در قسمتی که در عکس زیر مشخص شده است کد ریفرال خود را وارد کنید.

از حد حفاظت از قیمت صرافی کوکوین فراتر می رود

سیستم معاملاتی ارز کوکوین از از یک سخت افزار قدرتمند استفاده می کند. ارز کوکوین از سیستم مالی چند لایه و پیشرفته بهره می برد و در صورت بروز حوادث سخت افزاری مشکلی پیش نیامده و سیستم ثبات خود را حفظ خواهد کرد. برای تهیه سرور مجازی می توان از شرکت های هاستینگ راهنمایی خواست. این شرکت ها سرور مجازی مخصوص ترید را نیز به فروش می رسانند. برای ورود به صرافی کوکوین KuCoin ابتدا وارد صفحه اصلی این صرافی شده و روی Login کلیک کنید. برداشت وجه از حساب کوکویندر این صفحه روی گزینه Send code کلیک کنید تا یک کد به ایمیلتان ارسال گردد.

  • کپی‌برداری از مطالب این سایت به هرشکل، غیرمجاز و غیرقانونی است.
  • صرافی کوکوین یکی از صرافی های مطرح و محبوب در ایران به شمار می آید، این صرافی دیدگاهی دو سویه با ایرانیان دارد نه آن ها را تحریم کرده است و نه احراز هویت با پاسپورت ایرانی را انجام می دهد.
  • اما افراد دیگری نیز وجود دارند که با در نظر داشتن این ریسک ها وارد بازار معاملاتی شده و شانس خود را امتحان می کنند.
  • وبسایت ایتسکا، یکی از منابع آموزش فارکس و معرفی بروکر های فارکس است.
  • از بین گزینه‌های Limit، Market، Stop Limit و Stop Market نوع ثبت سفارش مد نظر خود را انتخاب کنید. هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با اکسچینج کوکوین وب سایت خود باشید.

این موضوع یک نقطه قوت بزرگ کوکوین در مقایسه با دیگر صرافی‌های رمزارز به شمار می‌آید. این صرافی‌ها اغلب شما را ملزم می‌سازند که مدارکی از قبیل پاسپورت یا گردش حساب خود را جهت احراز هویت آپلود نمایید. این احراز هویت در برخی موارد ممکن است تا دو هفته به طول بینجامد. در مقابل، صرافی کوکوین هم یک ویژگی واقعا جالب را از طریق ربات‌های معامله‌گر خود ارائه می‌دهد.

  • کاربر می‌تواند با تکمیل اطلاعات شخصی بیشتر، امنیت حساب کاربری خود را تقویت کند.
  • برای انجام خرید و فروش در کوکوین باید ارز رو به بخشی که می‌خواهید منتقل کنید.
  • می‌توانید سفارش خود را در «سفارش باز» پیدا کنید و لغو سفارش باز را انتخاب کنید.
  • برای خریدهای P2P هزینه‌ها بستگی به روش پرداخت انتخاب شده دارد.