ودانتا سرمایه گذاری مشترک تراشه های فاکسکان را از Twin Star Technologies تصاحب می کند

ساختار جدید ودانتا را به اولین شرکت هندی در تجارت یکپارچه نیمه هادی و نمایشگر تبدیل می کند.

ودانتا از طریق شرکت تابعه خود Avanstrate در تجارت زیرلایه شیشه LCD حضور دارد.

YJ Chen مدیر عامل شرکت Display Business گفت: “اکنون زمان هند است که تنها پنجمین کشور تولید کننده شیشه نمایشگر در جهان باشد. تاثیر آن بر مصرف کنندگان از نظر مقرون به صرفه بودن دستگاه ها بسیار زیاد خواهد بود.”


از Nothing Phone 2 گرفته تا Motorola Razr 40 Ultra، انتظار می رود چندین گوشی هوشمند جدید در ماه جولای معرفی شوند. ما درباره همه هیجان‌انگیزترین گوشی‌های هوشمند که در این ماه عرضه می‌شوند و بیشتر در آخرین قسمت Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می‌کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

ارزش بازار پنل های نمایشگر 7 میلیارد دلار (تقریباً 57800 کرور) تخمین زده می شود و انتظار می رود تا سال 2025 به 15 میلیارد دلار (تقریباً 123900 کرور روپیه) افزایش یابد. در حال حاضر، هند 100 درصد از این نیازها را وارد می کند. گفت.

«هیئت مدیره در جلسه امروز، 7 ژوئیه 2023، خرید 100 درصد از Vedanta Foxconn Semiconductors Private Limited (VFSPL) و Vedanta Displays Limited (VDL) را بررسی و تصویب کردند، که تماماً متعلق به شرکت های تابعه Twin Star Technologies هستند. محدود (TSTL) از طریق انتقال سهام به ارزش اسمی،” ودانتا در یک پرونده نظارتی گفت.

کسب و کار نیمه هادی و نمایشگر ودانتا: “ما معتقدیم نیمه هادی ها و صفحه نمایش در هسته هر اکوسیستم الکترونیکی قرار دارند. این همچنین باعث ایجاد صنایع جانبی و فرصت های متعدد در پایین دست و بالادست خواهد شد و شغل ایجاد می کند و یک ضریب تولید ناخالص داخلی خواهد بود.” دکتر جهانی آکارش هبار گفت.

دیوید رید، مدیر اجرایی کسب و کار نیمه هادی ودانتا، گفت: “من معتقدم که هند می تواند به قطب نیمه هادی بعدی برای جهان تبدیل شود. این کشور همه عناصر موفقیت را دارد.”

با این تغییر ساختار، Vedanta Limited افزودن شرکت های نیمه هادی و تولید شیشه نمایشگر را به مجموعه متنوع خود اعلام کرد.

انتظار می رود این معامله در سه ماهه جاری بسته شود.

این شرکت پیش از این اعلام کرده بود که این کارخانه با سرمایه گذاری حدود روپیه راه اندازی می شود. 1.5 میلیون کرور و شروع به کسب درآمد تا سال 2027.

در این گزارش آمده است که بازار نیمه هادی ها در سال 2022 به 24 میلیارد دلار (نزدیک به 1,98,270 کرور) رسید و تخمین زده می شود تا سال 2026 به 80 میلیارد دلار (نزدیک به 6,60,900 کرور) برسد.

“Vedanta متعهد است هند را در زمینه الکترونیک متکی به خود کند. این آغاز ایجاد دره سیلیکون در هند است، یک اکوسیستم الکترونیکی پیشرفته و در سطح جهانی. رویای من این است که هر جوان هندی یک تلفن هوشمند، لپ تاپ مقرون به صرفه داشته باشد. و یک وسیله نقلیه الکتریکی، “آنیل آگاروال، رئیس ودانتا در بیانیه ای گفت.

این شرکت گفت که نیمه هادی ها و شیشه های نمایشگر ساخت هند وسایل الکترونیکی مقرون به صرفه – تلفن های هوشمند، لپ تاپ ها، تلویزیون ها و وسایل نقلیه الکتریکی – را برای همه هندی ها تسهیل می کند.

ودانتا گفت که تولید شیشه های نیمه هادی و نمایشگر یک فرصت رشد بزرگ برای هند است.

گروه ودانتا به رهبری آنیل آگاروال 100 درصد از سهام واحدهای نیمه هادی و نمایشگر را از شرکت Twin Star Technologies خریداری خواهد کرد. Twin Star Technologies یک شرکت تابعه کاملاً تحت مالکیت Volcan Investments Limited است که شرکت هلدینگ نهایی Vedanta Limited است.