آنانت ماهشواری، رئیس مایکروسافت هند استعفا کرد، ایرینا گوس دکتر شد

این شرکت ناوتی بال را به عنوان مدیر عامل جدید ارتقاء داده است، زیرا ونکات کریشنان نقش مدیر اجرایی تجارت بخش عمومی را بر عهده می گیرد.

این اجرایی همچنین به گوگل کمک می کند تا چالش های نظارتی را بررسی کند. این شرکت مستقر در مونتین ویو در کالیفرنیا در حال مبارزه با اتهامات ضد تراست در هند است و مقامات آن را به سوء استفاده از موقعیت غالب خود در سیستم عامل های تلفن همراه متهم می کنند.


اپل در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود از اولین هدست واقعیت ترکیبی خود، Apple Vision Pro، به همراه مدل های جدید مک و به روز رسانی های نرم افزاری آتی رونمایی کرد. ما درباره همه مهم‌ترین اعلامیه‌های این شرکت در WWDC 2023 در Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می‌کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در همین حال، چند روز پیش گزارش شد که به نقل از افراد آشنا به این موضوع، احتمالاً Sreenivasa Reddy، مدیر ارشد مهندسی مایکروسافت تا پایان سال جاری به گوگل ملحق خواهد شد. او قبلاً در سمت‌های ارشد تیم نظارتی اپل در هند کار کرده است و ریاست روابط دولتی در واحد محلی سازنده تجهیزات مخابراتی سوئدی Ericsson AB را بر عهده داشته و به تولید داخلی در هر دو شرکت کمک کرده است.

هنگامی که با یک سخنگوی مایکروسافت تماس گرفتید، توسعه را تایید کرد.

آنانت ماهشواری، رئیس مایکروسافت هند، پس از تقریباً هفت سال حضور در این شرکت نرم افزاری، از سمت خود استعفا داد.

مایکروسافت، مدیر عامل شرکت، ایرینا گوس را به سمت مدیر عامل هند ارتقا داد.

سخنگوی این شرکت گفت: “ما می توانیم تأیید کنیم که Anant تصمیم گرفته است مایکروسافت را ترک کند تا نقشی در خارج از شرکت داشته باشد. مایلیم از Anant به دلیل مشارکت های زیاد او در تجارت و فرهنگ ما در هند تشکر کنیم و برای او در تلاش های آینده اش آرزوی موفقیت کنیم.” .

این خروج منجر به درگیری میان مدیران ارشد این غول نرم افزاری چند ملیتی شد.

ماهشواری قبل از پیوستن به مایکروسافت به عنوان رئیس شرکت Honeywell هند و مدیر تعامل در McKinsey & Company فعالیت می کرد.