پذیرش سریع خودروهای الکتریکی توسط رانندگان کم درآمد برای مهار تغییرات آب و هوا: گزارش مورد نیاز است


بر اساس گزارشی که روز دوشنبه توسط بنیاد فناوری اطلاعات و نوآوری (ITIF)، یک اتاق فکر علم و فناوری در واشنگتن دی سی منتشر شد، قرار گرفتن رانندگان کم درآمد پشت فرمان خودروهای الکتریکی برای کاهش گازهای گلخانه ای در سال های آینده ضروری است.

نویسندگان گزارش، مادلین یوزویاک، سانیا کارلی و دیوید ام خاطرنشان کردند: نیاز به موفقیت خودروهای الکتریکی در بازار با توجه به فقدان جایگزین‌های کم کربن برای موتور احتراق داخلی (ICE) و فوریت الزامات کاهش آلاینده‌ها بسیار زیاد است. کونیسکی.

آنها ادامه دادند که به دلیل خطرات درگیر، مسیر بلوغ فناوری برای خودروهای الکتریکی باید سریعتر از آنچه برای یک فناوری در حال ظهور معمول است حرکت کند.

آنها افزودند، اگر قرار است اهداف سیاست محلی و جهانی برآورده شود، این فناوری جوان باید به سرعت تقریباً کامل شود. این بدان معناست که طیف گسترده‌تری از مصرف‌کنندگان باید خودروهای برقی را زودتر از فناوری‌های مشابه خریداری کنند

از آنجایی که رویکردهای مرسوم برای تشویق خرید خودروهای الکتریکی ممکن است در رسیدن به جوامع کم درآمد و محروم شکست بخورد، نویسندگان استدلال می‌کنند که نوآوری یک استراتژی کلیدی برای رسیدگی به تفاوت‌ها در پذیرش خودروهای الکتریکی و کمک به هدف گسترده‌تر پذیرش انبوه خواهد بود.

آنها معتقدند که با گنجاندن عمدی طیف متنوعی از کاربران در مراحل اولیه پذیرش، ارائه دهندگان فناوری می توانند به طور مؤثرتری مسائل را شناسایی کرده و فناوری را برای جذب موفقیت آمیز به بازار انبوه تغییر دهند.

موانع فرزندخواندگی

راب اندرل، رئیس و تحلیلگر اصلی در گروه Enderle، یک شرکت خدمات مشاوره ای در Bend، Ore، موافق است که افراد کم درآمد و محرومی که اتومبیل رانندگی می کنند برای کربن زدایی جو مهم هستند. او به TechNewsWorld گفت: «این جایی است که احتمالاً اکثر خودروهای گازسوز غیرمنطبق ساکن هستند، و آن را به نقطه عطفی در کاهش آلاینده‌های مبتنی بر خودرو تبدیل می‌کند.

او هشدار داد، با این حال، آگاه باشید که اکثر مناطق هنوز توانایی تولید و توزیع برق کافی برای این گروه‌ها را در مقیاس ندارند.

گزارش ITIF اشاره کرد که سه مانع اصلی برای پذیرش خودروهای برقی – محدوده، قیمت و زمان شارژ – بر رانندگان کم درآمد و محروم بیش از دیگران تأثیر می گذارد.

یوزویاک مشاهده کرد: «موانع استاندارد را می‌توان برای افراد کم‌درآمد بیشتر از افراد با درآمد متوسط ​​تجربه کرد.

برای مثال، مشوق‌هایی که برای تشویق به خرید خودروهای الکتریکی طراحی شده‌اند، در مورد رانندگان کم‌درآمد می‌توانند علامت خود را از دست بدهند.

یوزویاک به TechNewsWorld گفت: “هزینه های اولیه بیشتر از وسایل نقلیه احتراق داخلی است، اما شکل اولیه انگیزه ایجاد شده توسط دولت اعتبار مالیاتی 7500 دلاری است.” اما برای بهره مندی از این سیاست، باید حداقل 7500 دلار بدهی مالیاتی داشته باشید.

«اگر سالانه 30000 دلار درآمد داشته باشید، آنقدر بدهی مالیاتی نخواهید داشت، بنابراین در مقایسه با خریدارانی که درآمد بالاتری دارند، سود کامل آن اعتبار را برای کاهش هزینه یک وسیله نقلیه دریافت نخواهید کرد. ” او توضیح داد.

مردان ثروتمند با گاراژ

شارژ یک خودروی الکتریکی همچنین می‌تواند برای رانندگان کم‌درآمد و محروم چالش‌برانگیزتر باشد. دیوید ام. هارت، مدیر مرکز نوآوری انرژی پاک ITIF به TechNewsWorld گفت: “افراد کم درآمد بیشتر در خانه های چند خانواده زندگی می کنند و کمتر جایی برای شارژ مستقیم ماشین دارند.”

Enderle اضافه کرد که به دلیل موانعی مانند قیمت، برد و زمان شارژ، خودروهای برقی اغلب دومین خودرو در یک خانواده هستند. او گفت: «گروه‌های کم‌درآمد احتمالاً تنها یک خودرو دارند که عمدتاً از آن استفاده می‌کنند و آن خودرویی است که باید جایگزین شود.

این گزارش همچنین تاکید کرد که استراتژی‌هایی برای تسریع پذیرش خودروهای الکتریکی در میان افراد کم‌درآمد و محروم که نوآوری و برابری را با هم ترکیب می‌کند، باید شامل اولویت‌بندی ارتباطات و بازاریابی، بازبینی مفروضات و سوگیری‌ها در مورد استفاده‌کنندگان اولیه، و طراحی برنامه‌های دولتی برای افزایش تقاضا و به حداکثر رساندن مزایای جهانی باشد.

یوزویاک گفت: «فرض‌ها در مورد اینکه چه کسی از این فناوری استفاده می‌کند، طیف وسیعی از تصمیم‌گیری‌ها را نشان می‌دهد. «این تصمیم‌ها پیامدهایی از نحوه تعریف فناوری تا انواع مشوق‌ها و سیاست‌هایی دارند که برای تشویق به پذیرش آن ایجاد می‌شوند.»

او ادامه داد: «اگر این تصمیم‌ها بر اساس فرضیات نادرست در مورد اینکه چه کسی فناوری را خریداری می‌کند یا چه کسی می‌تواند آن را خریداری کند، باشد، شما در نهایت یک سوگیری را تداوم می‌دهید که می‌تواند روی دسترسی آینده تأثیر بگذارد.»

هارت افزود: «وقتی افرادی که ماشین می‌فروشند به افرادی که زودتر خرید می‌کنند فکر می‌کنند، به مردان ثروتمند با گاراژ فکر می‌کنند. “اگر آنها کاملاً روی آن گروه تمرکز کنند، سرعت پذیرش این وسایل نقلیه را کاهش خواهند داد زیرا آنها به عنوان استان افراد ثروتمند دیده می شوند. ما به این وسایل نقلیه برای انجام عملکردهای حرکتی که همه مردم به آن نیاز دارند نیاز داریم.

Enderle خاطرنشان کرد که خودروهای برقی در ابتدا در انتهای بازار معرفی شدند و شارژرهای عمومی برای خدمت به آن دسته از خریداران قرار دارند. او گفت: «خانوارهای کم درآمد ممکن است ظرفیت شارژ یک شارژر سطح 2 یا مکانی برای قرار دادن آن را نداشته باشند.

او ادامه داد: «شارژ عمومی باید نصب شود که برای آن جمعیت راحت‌تر باشد، مانند شارژ القایی خیابانی – که به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارد و احتمال خرابکاری کمتری دارد – که از شرکت‌هایی مانند WiTricity استفاده می‌شود.»

تسلا با شارژر بی سیم WiTricity

شارژ بی سیم WiTricity Halo برای خودروهای الکتریکی در ماه فوریه اعلام شد.


مشوق ها کار می کنند

نکته دیگر از این گزارش این بود که دولت فدرال می تواند با بازنگری در اعتبار مالیاتی فدرال برای خرید خودروهای برقی به منظور قابل استرداد یا واجد شرایط برای حمل و نقل، گسترش دسترسی به زیرساخت شارژ، و کمک به گسترش مزایا به افراد کم درآمد و محروم کمک کند. ارتقاء در خانه های قدیمی

اگر اعتبار مالیاتی قابل استرداد بود، شخصی که مثلاً فقط 3000 دلار مالیات می‌پردازد، 3000 دلار اعتبار مالیاتی و چک بازپرداخت 4500 دلاری از عمو سام دریافت می‌کرد، یا با حمل و نقل، یک اعتبار 3000 دلاری دریافت می‌کرد و می‌توانست. برای انتقال باقی مانده اعتبار به سال های مالیاتی بعدی.

ادوارد سانچز، تحلیلگر ارشد Strategy Analytics، یک شرکت تحقیقاتی، مشاوره و تحلیل جهانی، خاطرنشان کرد: مشوق‌ها، مانند اعتبارات مالیاتی، می‌توانند باعث فروش شوند. او به TechNewsWorld گفت: «نروژ اخیراً برخی از مشوق‌ها را حذف کرد زیرا آنها از آستانه 50 درصدی خودروهای برقی به عنوان فروش خودروهای جدید عبور کردند و بلافاصله پس از حذف این اعتبار، شاهد کاهش فروش خودروهای برقی بودند.

او افزود: «هدف طولانی این است که تولیدکنندگان قیمت را به نقطه‌ای کاهش دهند که دیگر نیازی به یارانه و اعتبار نباشد، اما ما هنوز کاملاً به آنجا نرسیده‌ایم».

به حمل و نقل انبوه بروید

سام ابولسمید، تحلیلگر اصلی E-Mobility در Guidehouse Insights در دیترویت اظهار داشت: از آنجایی که اکثر آمریکایی ها خودروهای دست دوم می خرند، بهترین کار برای تسریع در خرید خودروهای الکتریکی توسط رانندگان کم درآمد و محروم، تسریع فروش خودروهای جدید است. او به TechNewsWorld گفت: «از آنجایی که این خودروها در ناوگان خودروهای دست دوم فیلتر می شوند، ممکن است مقرون به صرفه تر باشند.

او گفت: «تنها کار دیگری که می‌توانیم انجام دهیم این است که مردم را تشویق کنیم از وسایل نقلیه قدیمی‌تر حرکت کنند و از حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

او افزود: «تا زمانی که آمریکایی‌ها به رانندگی با وسایل نقلیه خود ادامه دهند، حداقل تا سال 2040 تا زمانی که ناوگان وسایل نقلیه موجود را به میزان قابل توجهی کربن زدایی کنید، طول خواهد کشید.»



منبع