Enderle خاطرنشان کرد که خودروهای برقی در ابتدا در انتهای بازار معرفی شدند و شارژرهای عمومی برای خدمت به آن دسته از خریداران قرار دارند. او گفت: «خانوارهای کم درآمد ممکن است ظرفیت شارژ یک شارژر سطح 2 یا مکانی برای قرار دادن آن را نداشته باشند.
گزارش ITIF اشاره کرد که سه مانع اصلی برای پذیرش خودروهای برقی – محدوده، قیمت و زمان شارژ – بر رانندگان کم درآمد و محروم بیش از دیگران تأثیر می گذارد.
هارت افزود: «وقتی افرادی که ماشین میفروشند به افرادی که زودتر خرید میکنند فکر میکنند، به مردان ثروتمند با گاراژ فکر میکنند. “اگر آنها کاملاً روی آن گروه تمرکز کنند، سرعت پذیرش این وسایل نقلیه را کاهش خواهند داد زیرا آنها به عنوان استان افراد ثروتمند دیده می شوند. ما به این وسایل نقلیه برای انجام عملکردهای حرکتی که همه مردم به آن نیاز دارند نیاز داریم.
او ادامه داد: «شارژ عمومی باید نصب شود که برای آن جمعیت راحتتر باشد، مانند شارژ القایی خیابانی – که به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارد و احتمال خرابکاری کمتری دارد – که از شرکتهایی مانند WiTricity استفاده میشود.»
«اگر سالانه 30000 دلار درآمد داشته باشید، آنقدر بدهی مالیاتی نخواهید داشت، بنابراین در مقایسه با خریدارانی که درآمد بالاتری دارند، سود کامل آن اعتبار را برای کاهش هزینه یک وسیله نقلیه دریافت نخواهید کرد. ” او توضیح داد.
مردان ثروتمند با گاراژ
آنها افزودند، اگر قرار است اهداف سیاست محلی و جهانی برآورده شود، این فناوری جوان باید به سرعت تقریباً کامل شود. این بدان معناست که طیف گستردهتری از مصرفکنندگان باید خودروهای برقی را زودتر از فناوریهای مشابه خریداری کنند
او ادامه داد: «اگر این تصمیمها بر اساس فرضیات نادرست در مورد اینکه چه کسی فناوری را خریداری میکند یا چه کسی میتواند آن را خریداری کند، باشد، شما در نهایت یک سوگیری را تداوم میدهید که میتواند روی دسترسی آینده تأثیر بگذارد.»
Enderle اضافه کرد که به دلیل موانعی مانند قیمت، برد و زمان شارژ، خودروهای برقی اغلب دومین خودرو در یک خانواده هستند. او گفت: «گروههای کمدرآمد احتمالاً تنها یک خودرو دارند که عمدتاً از آن استفاده میکنند و آن خودرویی است که باید جایگزین شود.
او هشدار داد، با این حال، آگاه باشید که اکثر مناطق هنوز توانایی تولید و توزیع برق کافی برای این گروهها را در مقیاس ندارند.
او افزود: «تا زمانی که آمریکاییها به رانندگی با وسایل نقلیه خود ادامه دهند، حداقل تا سال 2040 تا زمانی که ناوگان وسایل نقلیه موجود را به میزان قابل توجهی کربن زدایی کنید، طول خواهد کشید.»
منبع
راب اندرل، رئیس و تحلیلگر اصلی در گروه Enderle، یک شرکت خدمات مشاوره ای در Bend، Ore، موافق است که افراد کم درآمد و محرومی که اتومبیل رانندگی می کنند برای کربن زدایی جو مهم هستند. او به TechNewsWorld گفت: «این جایی است که احتمالاً اکثر خودروهای گازسوز غیرمنطبق ساکن هستند، و آن را به نقطه عطفی در کاهش آلایندههای مبتنی بر خودرو تبدیل میکند.
برای مثال، مشوقهایی که برای تشویق به خرید خودروهای الکتریکی طراحی شدهاند، در مورد رانندگان کمدرآمد میتوانند علامت خود را از دست بدهند.
نویسندگان گزارش، مادلین یوزویاک، سانیا کارلی و دیوید ام خاطرنشان کردند: نیاز به موفقیت خودروهای الکتریکی در بازار با توجه به فقدان جایگزینهای کم کربن برای موتور احتراق داخلی (ICE) و فوریت الزامات کاهش آلایندهها بسیار زیاد است. کونیسکی.
آنها معتقدند که با گنجاندن عمدی طیف متنوعی از کاربران در مراحل اولیه پذیرش، ارائه دهندگان فناوری می توانند به طور مؤثرتری مسائل را شناسایی کرده و فناوری را برای جذب موفقیت آمیز به بازار انبوه تغییر دهند.
موانع فرزندخواندگی
اگر اعتبار مالیاتی قابل استرداد بود، شخصی که مثلاً فقط 3000 دلار مالیات میپردازد، 3000 دلار اعتبار مالیاتی و چک بازپرداخت 4500 دلاری از عمو سام دریافت میکرد، یا با حمل و نقل، یک اعتبار 3000 دلاری دریافت میکرد و میتوانست. برای انتقال باقی مانده اعتبار به سال های مالیاتی بعدی.
آنها ادامه دادند که به دلیل خطرات درگیر، مسیر بلوغ فناوری برای خودروهای الکتریکی باید سریعتر از آنچه برای یک فناوری در حال ظهور معمول است حرکت کند.
این گزارش همچنین تاکید کرد که استراتژیهایی برای تسریع پذیرش خودروهای الکتریکی در میان افراد کمدرآمد و محروم که نوآوری و برابری را با هم ترکیب میکند، باید شامل اولویتبندی ارتباطات و بازاریابی، بازبینی مفروضات و سوگیریها در مورد استفادهکنندگان اولیه، و طراحی برنامههای دولتی برای افزایش تقاضا و به حداکثر رساندن مزایای جهانی باشد.
او گفت: «تنها کار دیگری که میتوانیم انجام دهیم این است که مردم را تشویق کنیم از وسایل نقلیه قدیمیتر حرکت کنند و از حمل و نقل عمومی استفاده کنند.