پس از به خطر انداختن هکرها با فید خبری اپل، Fast Company وب سایت را تعطیل کرد

وب سایت Fast Company از کار افتاده بود و صفحه هنگام مشاهده توسط رویترز در عصر روز سه شنبه خطای 404 را نشان داد.

اپل نیوز در توییتی اعلام کرد که کانال Fast Company را غیرفعال کرده است.

در توییت بعدی پس از تعطیلی، Fast Company گفت که سیستم مدیریت محتوای آن – نرم افزاری که توسط خبرگزاری ها برای انتشار و مدیریت داستان های خود استفاده می شود – برای ارسال اعلان ها هک شده است.

شرکت Fast گفت که قبلاً بعدازظهر یکشنبه با یک هک “ظاهرا مرتبط” وب سایت خود روبرو شده بود، زمانی که زبان مشابهی در صفحه اصلی آن ظاهر شد و باعث شد تا سایت را برای حدود دو ساعت تعطیل کند.

ناشران اخبار با استفاده از برنامه تجمیع Apple News می‌توانند ابزارهای انتشار دیجیتال خود را به Apple News متصل کنند تا اعلان‌های فشاری را برای مشتریان اپل که مشترک کانال ناشر هستند ارسال کنند. Fast Company گفت هکرها به این ابزارهای انتشار نفوذ کردند.

Fast Company در توییتی اعلام کرد که هکرها دو “اعلان فشار زشت و نژادپرستانه” را به فاصله یک دقیقه از هم ارسال کردند و اضافه کرد که فید Apple News را تا زمانی که وضعیت حل شود به حالت تعلیق درآورده است.

نشریه تجاری و رسانه ای آمریکایی Fast Company اعلام کرد که وب سایت خود را در عصر روز سه شنبه پس از هک شدن این سایت تعطیل کرده و از طریق سرویس Apple News سازنده آیفون، اعلان های “زشت و نژادپرستانه” را برای کاربران اپل ارسال کرده است.

این نشریه افزود: “ما در حال بررسی وضعیت هستیم و فید را به حالت تعلیق درآوریم و FastCompany.com را تا زمانی که مطمئن شویم وضعیت حل شده است را تعطیل کردیم.”

© تامسون رویترز 2022


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

برنامه فروش Steam 2022 فاش شد، فروش سالانه بهار در راه است 2023





منبع

Fast Company متعلق به شرکت انتشاراتی Mansueto Ventures LLC است.