گزارش: دانیل رادکلیف می‌گوید که «قطعاً به دنبال فیلمبرداری» در مجموعه تلویزیونی هری پاتر مکس نیست


گفته می شود که دنیل رادکلیف با عدم بازگشت در سریال تلویزیونی اقتباسی آتی مکس از این موضوع خوب است هری پاتر، حتی در نقش کوتاه. این بازیگر بریتانیایی که به خاطر بازی در فیلم «پسری که زندگی می‌کرد» در این مجموعه هشت فیلم بلند مدت، در گفتگو با ComicBook.com، تأیید کرد که به‌طور فعال به دنبال بازی در این سریال نیست و افزود که «از داشتن آن مشعل بسیار هیجان‌زده است». گذشت.» برادران وارنر دیسکاوری در ماه آوریل سفارش ساخت سریالی اقتباسی یک دهه از کتاب‌های نویسنده بحث‌برانگیز جی‌کی رولینگ را داد که بازیگران کاملاً جدیدی در آن حضور خواهند داشت. رولینگ تهیه کننده اجرایی این سریال است که گفته می شود در سال 2025 یا 2026 پخش خواهد شد.

“درک من این است که آنها تلاش می کنند تا از نو شروع کنند و من مطمئن هستم که هر کسی که آنها را می سازد می خواهد نشان خود را روی آن بگذارد و احتمالاً نمی خواهد بفهمد که چگونه می تواند هری پیر را در این کار به سمت اول براند. رادکلیف در این مصاحبه گفت. بنابراین من قطعاً به هیچ وجه به دنبال آن نیستم. اما من برای آنها، بدیهی است که آرزوی موفقیت در جهان دارم و بسیار هیجان زده هستم که آن مشعل به پایان برسد. اما فکر نمی‌کنم که نیازی به پاس فیزیکی من باشد.» نظرات رادکلیف در مورد ظاهرهای کوتاه تا حدودی اهمیت دارد، با بلاک‌باسترهای مدرن که اغلب بازیگران گذشته را برای اهداف نوستالژی یا صرفاً برای سوق دادن تماشاگران مسن‌تر به سالن‌های تئاتر شامل می‌شوند. به رهبری ازرا میلر فلش نمونه خوبی از آن است، با این که فیلم به جای روایت داستانی منسجم، از شیطنت های چندوجهی به عنوان بهانه ای برای انجام سرویس هواداران تا حدی غیرمنطقی استفاده می کند.

دنیای جادوگران در پرده بزرگ در ابتدا قرار بود با پنج فیلم از سری جانوران شگفت‌انگیز ادامه پیدا کند، اما به نظر می‌رسد توسعه پس از سومین فیلم – Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore – در بلاتکلیفی قرار دارد که احتمالاً به دلیل آخرین فیلم است. استقبال کم رنگ در مورد مجموعه برنامه ریزی شده هری پاتر مکس، هر یک از هفت رمان رولینگ در یک فصل تلویزیونی اقتباس می شوند و سعی می کنند همان جادویی را که فیلم های برادران وارنر ۲۵ سال پیش انجام دادند را بازیابی کنند، البته برای نسل جدید. داستان عمدتاً پسر یتیم 11 ساله‌ای را دنبال می‌کند که پس از فهمیدن اینکه یک جادوگر است، در سفری عجیب به مدرسه جادوگری و جادوگری هاگوارتز رانده می‌شود تا از قدرت جادویی خود استفاده کند و حقیقت پشت والدین بیولوژیکی‌اش را بیاموزد. مرگ.

از زمان حضورش در هری پاتر رادکلیف در یک سری از تئاترها و فیلم‌ها در نقش‌های پوچ ظاهر شده است – حتی در فیلم‌های کارگردانان برنده اسکار دانیل کوان و دانیل شاینرت در نقش یک زامبی از بین رفته. مرد ارتش سوئیس. او بعداً در فصل چهارم مجموعه کمدی آنتولوژی TBS ‘Miracle Workers’ در نقش سید جنگجوی سرزمین های بایر دیده می شود و در حال بررسی یک دیستوپیا خیالی به نام Boomtown است. جرالدین ویسواناتان (تحصیلات بد) در آن نقش یک جنگ سالار بی رحم را بازی می کند و با شرایط وجودی زندگی زناشویی و زندگی در شهر کوچک کنار می آید.

گفته می‌شود که سریال هری پاتر در سال‌های 2025 تا 2026 به طور انحصاری در مکس منتشر خواهد شد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع