اپل واچ اولترا با نمایشگر میکرو LED احتمالاً در سال 2026 راه اندازی می شود: گزارش


از Nothing Phone 2 گرفته تا Motorola Razr 40 Ultra، انتظار می رود چندین گوشی هوشمند جدید در ماه جولای معرفی شوند. ما درباره همه هیجان‌انگیزترین گوشی‌های هوشمند که در این ماه عرضه می‌شوند و بیشتر در آخرین قسمت Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می‌کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

این یک تناقض با گزارش‌ها و فاش‌های موجود است که نشان می‌دهد اپل واچ اولترا 2 تا اواخر سال 2024 یا اوایل سال 2025 عرضه می‌شود. گزارش‌ها همچنین می‌گویند که مانند سایر دستگاه‌های اپل که انتظار می‌رود از سال 2024 به بعد نمایشگرهای microLED دریافت کنند، اپل واچ اولترا 2 نیز عرضه می‌شود. Watch Ultra 2 همچنین دارای یک صفحه نمایش مشابه و بهبود یافته است.

اپل واچ اولترا که در سال 2022 عرضه شد، قیمتی معادل روپیه داشت. 89900 در هند و با همین قیمت برای خرید موجود است. این ساعت هوشمند با گزینه های رنگ و طرح آلپاین، اقیانوسی و تریل ارائه می شود.

دلیل دیگر این است که در این بازار، صفحه نمایش سامسونگ در حال حاضر از نظر فناوری میکرو ال ای دی پیشرو است، اما اخیراً اپل تلاش کرده است تا پایگاه تامین کنندگان خود را متنوع کند تا وابستگی به یک شرکت واحد را کاهش دهد و بنابراین تلاش می کند تا به چندین شرکت دیگر کمک کند. تامین کنندگان سیستمی را برای تولید microLED راه اندازی کردند.

گفته می شود نسل دوم اپل واچ اولترا در حال توسعه است و احتمالاً جانشین اپل واچ اولترا خواهد شد که در سپتامبر 2022 رونمایی شد. گزارش های قبلی حاکی از آن بود که این ساعت ممکن است تا پایان سال 2024 یا اوایل سال 2025 با نمایشگر میکرو ال ای دی عرضه شود. با این حال، اکنون یک گزارش جدید نشان می دهد که عرضه واچ اولترا بعدی تا سال 2026 به تعویق افتاده است. قبلاً گفته شده بود که این شرکت روی میکرو ال ای دی ها برای همه دستگاه های خود از جمله آیفون، آی پد و مک کار می کند. گفته شده بود که نسل دوم اپل واچ اولترا اولین باری خواهد بود که ویژگی microLED را در بخش خود خواهد داشت.

نشریه کره جنوبی، The Elec، با استناد به گزارش TrendForce، در گزارشی اعلام کرد که نسل دوم اپل واچ اولترا یا اپل واچ اولترا 2 دیرتر از آنچه قبلاً پیش بینی شده بود عرضه خواهد شد. طبق گزارش ها، این تحقیق می گوید که این شرکت احتمالاً این پوشیدنی هوشمند را در سال 2026 عرضه خواهد کرد.

طبق این گزارش، گفته می‌شود که اپل نمایشگر microLED را بر روی Apple Watch Ultra 2 معرفی می‌کند و سپس این ویژگی را به سایر دستگاه‌ها گسترش می‌دهد.

میکرو ال ای دی ها یا بهتر بگوییم اجزای آن صد برابر کوچکتر از ال ای دی های معمولی هستند و بنابراین مونتاژ آنها زمان بر و از نظر لجستیکی پیچیده تر است. بنابراین، فرآیند تولید به طور طبیعی برای مدت زمان طولانی‌تر از حد معمول طول می‌کشد.