گزینه های برتر شیائومی و سامسونگ برای تلویزیون هوشمند در بازار هند برای سه ماهه سوم 2022: نقطه مقابل

در این گزارش آمده است: «نفوذ تلویزیون‌های هوشمند در مجموع محموله‌ها به بالاترین سهم خود یعنی 93 درصد در طول سه ماهه رسیده است.» و افزود، انتظار می‌رود این ضریب نفوذ به دلیل عرضه‌های بیشتر در زیر روپیه‌ها بیشتر شود. رنج قیمت 20000

شیائومی (که شامل سهم Redmi می شود) در سه ماهه سوم سال 2022 با 11 درصد سهم بازار همچنان پیشتاز بازار تلویزیون های هوشمند بود و پس از آن سامسونگ با 10 درصد سهم و ال جی با 9 درصد قرار گرفتند.

این گزارش افزود: در حالی که سهم برند داخلی VU در سه ماهه سوم سال 2022 بیش از دو برابر شد.

بر اساس این گزارش، برندهای جهانی با سهم 40 درصدی در بخش تلویزیون های هوشمند هند پیشتاز هستند و پس از آن برندهای چینی با سهم 38 درصدی قرار دارند. در حالی که برندهای هندی سریع ترین رشد را نشان دادند و سهم خود را دو برابر کردند و به 22 درصد از کل محموله های تلویزیون های هوشمند رساندند.

طبق گزارش Counterpoint Research، بازار تلویزیون های هوشمند هند در سه ماهه جولای تا سپتامبر رشد سالانه 38 درصدی را در محموله ها ثبت کرد که عمدتاً ناشی از عرضه های فصل جشن، راه اندازی های متعدد جدید، رویدادهای تخفیف و تبلیغات است.

در طول سه ماهه، سهم کانال‌های آنلاین در کل محموله‌ها به 35 درصد افزایش یافت زیرا همه پلتفرم‌های اصلی تجارت الکترونیک، تبلیغات و تخفیف‌های مختلفی را همراه با راه‌اندازی‌های انحصاری در طول فروش‌های فصل جشن اخیر ارائه کردند.

آنشیکا جین، تحلیلگر ارشد تحقیقاتی کانترپوینت، گفت: «OnePlus، Vu و TCL سریعترین برندهای در حال رشد در بخش تلویزیون های هوشمند در سه ماهه سوم 2022 بودند.

در طول سه ماهه، OnePlus 89 درصد سالانه رشد کرد و سهم 8.5 درصدی در محموله های تلویزیون های هوشمند را به خود اختصاص داد.

سهم تلویزیون‌های سایز کوچک‌تر در حال افزایش است و نمایشگرهای 32 تا 42 اینچی تقریباً نیمی از کل محموله‌های سه ماهه را تشکیل می‌دهند. اگرچه نمایشگرهای LED انتخاب ارجح باقی مانده‌اند، نمایشگرهای فناوری پیشرفته مانند OLED و QLED در حال افزایش هستند. ” در این گزارش آمده است.

اکنون مدل های بیشتری با نمایشگرهای QLED عرضه می شوند. علاوه بر این، Dolby Audio و بلندگوهای بهتر از دیگر ویژگی هایی هستند که به طور فزاینده ای توسط برندها ارائه می شوند.

بار دیگر، ال‌جی به دلیل معرفی مدل‌های جدید، به‌ویژه در Rs، جایگاه سوم را کسب کرده است. 20000- روپیه رنج قیمت 30000 او اضافه کرد که سایر برندهای نوظهور در بین 10 برند برتر شامل Realme و Haier هستند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

بر اساس این گزارش، بسیاری از برندهای جدید هندی در حال ورود به بازار رقابتی تلویزیون های هوشمند هستند.