Jio، رولینگ استون هند شریک برای راه اندازی برنامه ویدیوی کوتاه Platfom برای سازندگان: همه جزئیات


Reliance Jio، بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده خدمات مخابراتی کشور، از راه‌اندازی پلت‌فوم، پلتفرم ویدئویی کوتاه، در روز پنجشنبه خبر داد. این برنامه با همکاری Rolling Stone India و Creativeland Asia توسعه یافته است و برای سازندگان محتوا در این کشور از جمله خوانندگان، نوازندگان، بازیگران، کمدین ها، رقصندگان، طراحان مد و همه سازندگان و تأثیرگذاران طراحی شده است. این شرکت قصد دارد اکوسیستمی بسازد که از رشد ارگانیک و کسب درآمد پایدار حمایت کند.

راه اندازی این برنامه در روز پنجشنبه از طریق یک بیانیه مطبوعاتی اعلام شد. این سرویس از 100 عضو دعوت می کند تا به Platfom بپیوندند و یک علامت طلایی روی پروفایل آنها نمایش می دهد. اعضای جدید هنرمند سپس توسط آنها دعوت می شوند تا از طریق یک برنامه ارجاع ثبت نام کنند. آنها همچنین اولین کسانی خواهند بود که ویژگی‌های جدید اضافه شده به برنامه را پیش‌نمایش می‌کنند. سازندگان در طیف وسیعی از دسته‌ها نیز می‌توانند به این سرویس بپیوندند.

اپلیکیشن Platfom مدعی است به جای الگوریتم‌های «پرداختی» از یک رویکرد ارگانیک پیروی می‌کند و اعتبار سازندگان از طریق علامت‌های نقره‌ای، آبی و قرمز «تأیید» می‌شود. به گفته این شرکت، علامت‌های چک بر اساس رشد طرفداران و مشارکت محتوا به جای تبلیغات پولی ارائه می‌شوند.

در همین حال، نمایه‌های سازندگان گزینه‌ای را برای طرفداران و مارک‌ها برای تعامل و همکاری با هنرمندان ارائه می‌دهد. سازندگان همچنین این فرصت را خواهند داشت که در سرمقاله‌های دیجیتالی رولینگ استون هند در کنار تأیید ممتاز و رزروهای درون‌برنامه حضور داشته باشند.

اخیرا، جیو پنج بسته رومینگ بین‌المللی (IR) جدید را به طور انحصاری برای جام جهانی فوتبال آینده 2022 که در 20 نوامبر آغاز شده است، عرضه کرد. این طرح می‌تواند در قطر، عربستان سعودی و امارات متحده عربی استفاده شود. کاربران می‌توانند از این طرح‌های IR یا با اشتراک در بسته‌های فقط داده یا به‌عنوان بسته‌های یکپارچه شامل داده، پیامک و تماس‌های صوتی استفاده کنند. جزئیات طرح ها در وب سایت رسمی Jio یا اپلیکیشن MyJio موجود است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع