این سرویس در حال حاضر در ایالات متحده در حال اجرا است و به تدریج آن را به سایر مناطق عملیاتی گسترش خواهد داد.
نوامبر گذشته، این شرکت تیمی را ایجاد کرد که به تحقیق در مورد فضای کریپتو و کاوش در بخش Web3 اختصاص داشت.
استرایپ، در یک پست وبلاگ رسمی، اذعان کرد که با وجود آشفتگی مداوم بازار، با این باور که بازار به زودی ثبات خواهد یافت، به سمت خدمات کریپتو می روند.
Audius، یک پلت فرم استریم موسیقی مبتنی بر بلاک چین و پلتفرم Magic Eden NFT، قبلاً استفاده از راه حل پرداخت فیات Stripe را آغاز کرده است.
Stripe چند سالی است که در بخش کریپتو آزمایش می کند.
Onramp فیات به کریپتو ما یک ویجت قابل تنظیم است که توسعه دهندگان می توانند مستقیماً در پلتفرم DEX، NFT، کیف پول یا dApp خود جاسازی کنند. Stripe تمام KYC، پرداختها، کلاهبرداری و انطباق را مدیریت میکند و نیاز به ادغام چندین سرویس شخص ثالث را از بین میبرد.» این شرکت در پست خود گفت. در مجموع، ما خوشبینی اساسی در مورد اینکه چگونه رمزارزها میتوانند به تسهیل اکوسیستم خدمات مالی قابل دسترستر در سطح جهانی کمک کنند، حفظ میکنیم.
«امروزه، بسیار دشوار است که کاربران نهایی را «در زنجیره» قرار دهیم – یعنی تأمین مالی کیف پولهایشان با رمزارز مورد نیاز برای ارتباط با برنامههای Web3. با راهاندازی onramp، ما بر اساس سالها تجربه در بهینهسازی تبدیل، فعال کردن جریانهای پرداخت سفارشی، کاهش تقلب، و مدیریت KYC برای میلیونها شرکتی که در Stripe هستند، کار میکنیم.»
Stripe، یک شرکت پردازش پرداخت مستقر در ایالات متحده و ایرلند، اخیراً با راه اندازی یک سرویس جدید وارد دنیای Web3 شده است. برای کمک به شرکتهای رمزنگاری در پردازش پرداختها، استرایپ راهاندازی سرویس «فیات به کریپتو» را اعلام کرده است که به کاربران امکان میدهد دلارهای خود را با ارزهای دیجیتال مبادله کنند. علاوه بر این، این سرویس همچنین وظیفه Stripe را بر عهده دارد که بررسی های KYC و پارامترهای انطباق را برای پایگاه کاربری رمزنگاری خود انجام دهد. طبق گزارش ها، Stripe که در سال 2010 راه اندازی شد، دو میلیون مشتری در سراسر جهان دارد.
تقریباً در همان زمان، این شرکت مت هوانگ، یکی از بنیانگذاران شرکت سرمایهگذاری مخاطرهآمیز پارادایم (Paradigm) را به عنوان بخشی از هیئت مدیره خود انتخاب کرد.
این شرکت میخواهد با سادهسازی فرآیندها، عملیات خود را برای افرادی که به دنبال امتحان کردن بخش کریپتو هستند، ایمن جلوه دهد.
این شرکت اولین بار در سال 2018 زمانی که پرداخت های بیت کوین را پذیرفت، راه خود را به بخش کریپتو باز کرد. با این حال، این تمرین کوتاه مدت بود.