توئیتر ممکن است کار بر روی کیف پول رمزنگاری را متوقف کرده باشد: گزارش

در ماه می، جک دورسی، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل سابق توییتر نیز بیت کوین را «استاندارد باز برای انتقال پول جهانی» نامیده بود.

در مجموع، انتظار می رود توییتر نزدیک به 3700 کارمند خود را به عنوان یک اقدام کاهش هزینه اخراج کند.

توییتر، تحت رهبری رئیس میلیاردر جدید خود، ایلان ماسک، دستخوش تغییرات عملیاتی زیادی است. در میان تغییرات مداوم، سایت میکروبلاگینگ گزارش شده است که کار توسعه کیف پول رمزنگاری خود را متوقف کرده است. جامعه کریپتو که انتظار دارد توییتر تحت نظارت ماسک، پرداخت‌های Dogecoin را آزمایش کند، با این اخبار هیجان‌انگیز مواجه نشده است. بلافاصله پس از انتشار اخبار، DOGE پس از رشد بیش از دو برابری در هفت روز گذشته، ده درصد غرق شد.

در حال حاضر، توییتر به طور رسمی برنامه های خود را برای توسعه یا توقف پیشرفت در یک کیف پول رمزنگاری اختصاصی تایید یا رد نکرده است.

ماسک قبلاً تمایل خود را به ادغام خدمات توییتر با پرداخت های رمزنگاری ابراز کرده است. به عنوان مثال، در ماه آوریل، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس، ارز دیجیتال مورد علاقه خود، Dogecoin را به عنوان یک گزینه پرداخت برای کاربرانی که به دنبال استفاده از خدمات آبی توییتر هستند، معرفی کرده بود.

این خبر پس از اخراج چند کارمند از تیم توییتر توسط ماسک منتشر شد.

به گفته نشریه خبری Platformer، توسعه کیف پول کریپتو در حال حاضر متوقف شده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

جین مانچون وانگ، وبلاگ نویس مشهور فناوری و مهندس معکوس، در مورد کار توییتر بر روی یک کیف پول رمزنگاری در 25 اکتبر فاش کرده بود.

با وجود تحولات شرکتی، چندین شرکت بزرگ ارزهای دیجیتال از جمله بایننس، صندوق سرمایه گذاری سکویا، و مدیریت فیدلیتی در توییتر تحت نظر ماسک برای گسترش Web3 شرط بندی می کنند.