سری گلکسی اس 23 سامسونگ دارای حالت نور برای عمر باتری بهتر است

چگونه یک گوشی هوشمند به توسعه برنامه ها کمک کرد





منبع

گزارش اخیر نشان می‌دهد که Samsung Galaxy S23 Ultra می‌تواند دارای یک دوربین پشتی چهارگانه باشد که شامل سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با پشتیبانی از زوم اپتیکال 10 برابر، دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و یک سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض

همچنین اشاره شده است که گلکسی اس 23 اولترا از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 که هنوز معرفی نشده است، قدرت می گیرد. این می تواند 8 گیگابایت رم داشته باشد و گفته می شود که روی اندروید 13 به صورت پیش فرض اجرا می شود. گفته می شود گلکسی اس 23 اولترا از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مشابه گلکسی اس 22 اولترا پشتیبانی می کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

مشخصات Redmi K60 مشخص شده است، ممکن است دارای MediaTek Dimensity 8200 SoC، باتری 5500 میلی آمپر ساعتی باشد

توئیتر ممکن است کار بر روی کیف پول رمزنگاری را متوقف کرده باشد: گزارش

انتظار می‌رود سری گلکسی اس 23 سال آینده عرضه شود، اما سامسونگ تاریخ عرضه رسمی را تا کنون اعلام نکرده است. این شرکت می تواند سری جدید را در سه ماهه اول سال 2023 عرضه کند. در همین حال، مشخصات خاصی از سری گلکسی اس 23 در حال حاضر حدس زده می شود.

بر اساس اطلاعاتی که اخیرا توسط Ice Universe افشا شده (توئیتر: @UniverseIce)، سری آینده سامسونگ گلکسی S23 همراه خواهد شد حالت نوری که عمر باتری گوشی ها را افزایش می دهد. همانطور که قبلاً ذکر شد، نشت گفته است که حالت Light می‌تواند عملکرد را به میزان متوسطی کاهش دهد و در عین حال مصرف انرژی را بدون تأثیر بر نرخ تازه‌سازی تا حد زیادی کاهش دهد.

طبق گزارش‌ها، سری گلکسی اس 23 سامسونگ برای افزایش عمر باتری گوشی‌های هوشمند این خط، حالت نوری را معرفی می‌کند. درز اخیر نشان می دهد که سری گلکسی اس 23 سامسونگ دارای حالت نور است که می تواند عملکرد را به طور متوسط ​​کاهش دهد و در عین حال مصرف انرژی را بدون تأثیر بر نرخ تازه سازی کاهش دهد. مشخصات سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا نیز اخیرا فاش شده بود. انتظار می رود گلکسی اس 23 اولترا دارای یک واحد دوربین پشتی چهارگانه با سنسور دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی باشد. گوشی هوشمند پرچمدار این شرکت کره جنوبی اوایل سال آینده در کنار گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس عرضه خواهد شد، اما سامسونگ هنوز تاریخ عرضه رسمی را به اشتراک گذاشته است.

ویدیوی برگزیده روز